مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبرداد:

اتمام نوسازی دو باب انبار مسقف

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۰۸:۴۶:۵۱
کد خبر: ۱۰۵۷۰۶۱
اتمام نوسازی دو باب انبار مسقف
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در راستای افزایش کیفیت، ایمنی و حفاظت از محیط زیست تعمیرات اساسی ۶ باب انبار ترانزیت و کالا در دستور کار قرارگرفت که تاکنون عملیات تعمیرات ۲ باب از این تعداد به مساحت حدود ۲۰ هزار متر مربع اتمام و مورد بهره برداری قرارگرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علیرضا محمدی کرجی ران با اشاره به تدوین برنامه های نظامند جهت انجام تعمیرات با هدف افزایش عمر مفید انبارها، بهبود وضعیت نگهداری کالا و افزایش فضای بارگیری و انبارش کالاهای اساسی اظهار داشت: در فرآیند اجرای این پروژه بر اساس الزامات و نگرش زیست محیطی سقف های پشم  شیشه قدیمی جمع آوری و سقف های ساندویچ پنل جدید و استاندارد جایگزین آن می گردد.

وی افزود: از این ۶ باب انبار ترانزیت و کالا تاکنون عملیات تعمیرات ۲ باب به مساحت حدود ۲۰ هزار متر مربع اتمام و مورد بهره برداری قرارگرفت .

مدیر کل بنادر و دریا نوردی هرمزگان با اشاره به تامین روشنایی انبارهای مسقف منطبق با معیارهای استاندارد و الزامات بهینه سازی مصرف برق بیان داشت:جهت کاهش هزینه های روشنایی با استفاده از نور گیرهای پلی کربنات، نورگیری طبیعی در انبارها ایجاد می شود.

محمدی کرجی ران سند بلاست و رنگ آمیزی کل سازه موجود، تخریب بتن های آسیب دیده کف و اجرای بتن ضد سایش، تعمیر سکو های بار انداز و نصب ضربه گیرهای مسلح، تعمیرات اساسی ساختمان ها و دفاتر اداری انبارها و همچنین اجرای سیستم اطفاء حریق را از اقدامات صورت گرفته در این پروژه عنوان کرد .

 

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با بیان اینکه مبلغی بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال برای بازسازی و نوسازی انبارهای کالا و ترانزیت بندر شهیدرجایی تامین شده است، مدت زمان اجرای این پروژه را ۳۶ ماه اعلام کرد و افزود: در زمان اجرای پروژه برای ۶۲ نفر به صورت مستقیم و ۲۱ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.

به گفته محمدی کرجی ران با اتمام این پروژه ۶۰ هزار متر مربع از فضای انبار های مسقف این مجتمع به صورت استاندارد و با رعایت الزامات ایمنی، زیست محیطی و پدافندی، آماده سازی و وارد چرخه انبارش و نگهداری کالاهای اساسی و عملیات تخلیه و بارگیری خواهد شد. 

شایان ذکر است،  علاوه بر انبارهای که توسط بخش خصوصی در بندر شهید رجایی احداث شده، ۱۸ باب انبار عمومی و یک باب انبار هانگارد انبارهای ملکی سازمان بنادر و دریانوردی هستند که در این مجتمع بزرگ بندری فعال می باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز