صورت گرفت؛

برگزاری اولین نشست تخصصی مسئولین ورزش بانوان در هرمز

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۰۹:۰۹:۵۲
کد خبر: ۱۰۵۷۶۷۴
برگزاری اولین نشست تخصصی مسئولین ورزش بانوان در هرمز
اولین نشست تخصصی مسئولین ورزش بانوان شهرستان های مرکز استان با حضور خانم مرادی، سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان استان، دریایی رئیس اداره ورزش و جوانان جزیره قشم، مسئولین ورزش شهرستان های مرکز استان( جزیره قشم،جزیره هرمز، حاجی آباد، بندرعباس و ابوموسی) پیرامون بررسی عملکردها، مسائل و مشکلات ورزشی در حیطه بانوان با هدف توسعه ورزش بانوان در عرصه های مختلف ورزشی در سالن جلسات بخشداری جزیره هرمز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،مرادی در این نشست اظهار داشت:بانوان بنیان اصلی خانواده را شکل می دهند و دختران ما پرورش دهندگان نسل های آینده هستند و نادیده گرفتن ورزش از سوی آنان به غیر از چالش های جسمی حرکتی و روحی روانی برای این قشر، مشکلاتی برای خانواده و جامعه بوجود و باعث آسیب های اجتماعی می شود.

وی افزود:گرایش بانوان به ورزش بهتر شده است اما برای فراگیر شدن ورزش در زندگی آنان باید بیش از بیش فرهنگ سازی و فواید ورزش با بیان دلایل علمی آن همراه و آموزش داده شود.
 
سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان بیان داشت: اجرای طرح‌ هایی نظیر جشنواره‌ های اوقات فراغت و جام نشاط و تندرستی به ما نشان داد که هر اندازه برای بانوان بهتر برنامه ریزی کنیم و تعداد رویدادهای مرتبط با ورزش و تربیت بدنی را بیشتر کنیم، میزان علاقه و انگیزه آنها به ورزش افزایش پیدا می کند.
 
مرادی  خاطر نشان کرد: توسعه ورزش بانوان از روش های مختلف قابل انجام است که یکی از بهترین آن ها، طرح های استعدادیابی به منظور تشویق هرچه بیشتر دختران نونهال و نوجوان به شمار می رود،کشف به موقع استعدادها و قابلیت ها در سنین پایین اجازه رشد و توانمندسازی را به ورزشکار می دهد و در همین زمینه برگزاری دوره های مختلف استعدادیابی امری ضروری است.
 
وی بیان داشت: باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که بانوان روستایی بتوانند با توجه به امکاناتی که در روستاها و شهرستانها وجود دارد به ورزش‌هایی که علاقمند هستند دسترسی داشته باشند و به دنبال کلاس های مربیگری در سطح روستاها باشیم تا در راستای ارتقاء سطح سلامت بانوان روستایی و پرورش استعدادهای برتر در راستای تحرک بیشتر و جلوگیری از فقر حرکتی کمک شایانی داشته باشیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز