معاون نظارت، بازرسی‌ و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان خبر داد:

۲۴۶ مورد بازرسی از جایگاه های فروش سیلندر گاز خانگی در استان

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۰۹:۴۵:۲۴
کد خبر: ۱۰۵۷۷۱۱
۲۴۶  مورد  بازرسی از جایگاه های  فروش  سیلندر  گاز خانگی در  استان
معاون نظارت، بازرسی‌ و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان،عدم نصب نرخنامه و گرانفروشی را عامل تشکیل پرونده تخلف برای جایگاه های سوخت در استان عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش گفت: بازرسان این سازمان در طی پنج ماهه نخست سال، بیش از 246 مورد بازرسی از جایگاه های توزیع و فروش سیلندر گاز مایع در استان بعمل آوردند.

وی افزود: در این بازرسی ها تعداد 11 پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از 67 میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی و صدور رای به اداره تعزیرات حکومتی استان ارجاع گردید.

معاون نظارت، بازرسی‌ و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان تعداد بندهای تخلف کشف شده را 13 مورد اعلام نمود و گفت: بیشترین تخلفات کشف شده توسط بازرسان، عدم نصب نرخنامه و گرانفروشی است.

پیروی منش بیان کرد: خودرو‌های توزیع سیلندر گاز مایع ملزم به نصب قیمت نهایی مصرف کننده سیلندر ۱۱ کیلویی گاز مایع به قیمت (97000ریال) بر روی خودرو‌های خود هستند.

معاون نظارت، بازرسی‌ و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اظهار داشت: در زمینه بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی همکاری مردم تأثیر به‎سزایی دارد و شهروندان می‎توانند در هنگام خرید با کنترل قیمت‎ها موارد تخلف را به سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز