مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم:

پیشگیری و کنترل بیماریها نیازمند عزم ملی و تلاش همگانی است

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۱۲:۰۸:۲۶
کد خبر: ۱۰۵۸۳۲۳
پیشگیری و کنترل بیماریها نیازمند عزم ملی و تلاش همگانی است
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم، گفت : پیشگیری و کنترل بیماریهای واگیر و غیرواگیر به عنوان یکی از مهمترین اولویت های نظام سلامت در کشور مطرح بوده و مواجهه با آن نیازمند عزم ملی و تلاش همگانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، بهزادی ضمن تشکر از پرسنل واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریهای شبکه بهداشت قشم افزود: با شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان قشم جمع آوری اطلاعات مربوط به سلامت و بیماری، تجزیه و تحلیل آنها بمنظور شناسایی بیماری ها و مشکلات بهداشتی شایع و ارائه راهکارهای مناسب جهت مقابله با آنها در قالب برنامه های عملیاتی در شبکه بهداشت و درمان و مراکز تحت پوشش این شبکه در حال اجرا است .

وی اظهار کرد: در واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریها از سیستم های مراقبت اپیدمیولوژیک، پیشگیری، گزارش دهی، همه گیر شناختی، آموزش، مشاوره، در جهت تامین، حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه، استفاده می شود .

بهزادی بیان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در شهرستان قشم به منظور بیماریابی و پیشگیری از بیماری کووید 19 با شماره 4030 غربالگری در دو مرحله صورت گرفته، که مرحله سوم آن نیز توسط مدافعان خط مقدم در حال اجرا می باشد .

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم عنوان کرد: جهت رفاه حال ساکنین قشم در چهار مرکز خدمات جامع سلامت 16 ساعته سطح شهرستان و در شهر قشم و روستای طولا هر کدام یک مرکز نمونه گیری موارد مراجعه با علایم کووید19 بدون محدودیت انجام می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز