رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خبر داد:

اجرای طرح نظارتی اقلام اساسی به صورت الکترونیکی در استان

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۰۸:۰۲:۱۳
کد خبر: ۱۰۵۸۶۶۹
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: طرح نظارتی ویژه اقلام اساسی ایام محرم و صفر به صورت الکترونیکی (سیمبا )در استان در حال اجراست.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، خلیل قاسمی گفت : این طرح با محوریت تشدید نظارت و بازرسی بر کالاهای اولویت دار و اقلام اساسی از جمله، گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ ، شکر، میوه و تره بار، لبنیات، لوازم خانگی، لاستیک، سیمان، ماسک و اقلام بهداشتی از 4 شهریور ماه در استان آغاز شده است.

وی اظهار داشت: بازرسان این سازمان از ابتدای شروع طرح نظارتی ویژه اقلام اساسی در ایام محرم و صفر تا کنون بیش از پنج هزار و 911 مورد بازرسی از کلیه واحدهای صنفی بعمل آوردند که در این راستا 461 پرونده تخلف برای واحدهای متخلف تشکیل و جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

قاسمی عنوان کرد: پروندهای تشکیل شده دارای 582 مورد بند تخلف به ارزش ریالی بیش از 9 میلیارد ریال می باشد. که در سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی (سیمبا) با هدف حذف گزارش کاغذی پرونده های بازرسی توسط بازرسان به ثبت رسیده است.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان هرمزگان افزود : ایجاد ثبات و آرامش در بازار، افزایش رضایتمندی مردم و ارتقای اعتماد عمومی ، ایجاد زمینه مناسب برای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی و جلوگیری از هر گونه احتکار از جمله مهم ترین اهداف نظارتی این طرح در نظر گرفته شده است .

قاسمی یاد آور شد: ستاد خبری این سازمان طی سامانه تلفنی 124 آماده دریافت گزارشات شهروندان گرامی می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز