ظی حکمی صورت گرفت؛

تودیع و معارفه مدیر منطقه خلیج فارس

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۰۹:۰۴:۴۹
کد خبر: ۱۰۵۹۲۹۰
طی حکمی از سوی مدیرعامل، مهندس کیهانپور به عنوان سرپرست منطقه خلیج فارس منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در این مراسم که با حضور علیزاده دربندی  و باغبان  برگزار شد، حمیدرضا کیهانپور بعنوان سرپرست جدید منطقه خلیج فارس منصوب و از تلاش‌های علیرضا عطار در مدت تصدی این سمت، قدردانی شد.

در ادامه این مراسم علیزاده دربندی گفت: منطقه خلیج فارس منطقه ای نوپاست و این منطقه با وجود همه مشکلات و کمبودها با تلاش و کوشش  و کار جهادی همه همکاران، درجهت توسعه و‌پیشرفت روزافزون گام برداشته است.

وی با اشاره به اینکه این منطقه یکی از مهمترین مناطق در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت به جهت انتقال کلان انواع فراورده ها از جنوب به شمال کشور و همچنین در آینده نزدیک شاهد راه اندازی و تحویل خط لوله انتقال نفت گوره به جاسک خواهدبود، از تلاش وکوشش شبانه روزی مدیر و همه همکاران مجموعه قدردانی نمود.

در ادامه این نشست باغبان مدیر منابع انسانی نیز لازمه پیشرفت را تغییر و تحولات دانست و گفت: این تغییر و تحولات کمک می کند تا در کار پیشرفت اتفاق بیفتد که در این خصوص باید شیوه مدیریتمان تغییر کند و رویکردمان از یک منطقه نسبتا بسته به منطقه ای گسترده تبدیل شود.

در ادامه علیرضا عطار مدیر سابق منطقه بیان داشت: این منطقه یکی از موفق ترین مناطق با توجه به امکانات لجستیکی و پرسنلی بوده و دلیل این کار همدلی و همراهی همه همکاران با یکدیگر است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط بحرانی و شیوع ویروس کرونا هیچگونه توقف پیش بینی نشده ای در امر انتقال فرآورده های نفتی نداشتیم که نشان از نظارت بر کار همکاران عملیاتی و فنی و دیگر همکاران در این منطقه دارد.

عطار اظهار کرد : لازمه پویایی شرکت و بهبود مستمر، جابجایی و انتقال نفرات است که سیاست شرکت استفاده از نگرش ها و دیدگاه های جدید در جابجایی و نفرات است.

حمیدرضا کیهانپور سرپرست جدید منطقه نیز گفت : امیدوارم بتوانیم همکار صدیقی برای یکدیگرباشیم و با همکاری و همیاری مجموعه بیش از پیش و با وجود تنگناها کارها را پیش ببریم.

در ادامه مدیر خطوط لوله از خدمات علیرضا عطارمدیر پیشین منطقه تشکر و قدردانی کرد و برای حمیدرضاکیهانپور در سمت جدیدآرزوی موفقیت کرد.

نظر شما