معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

تصویب بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی در پروژه‌های توسعه‌ای قشم

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۰۹:۳۴:۰۸
کد خبر: ۱۰۵۹۳۰۷
تصویب بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی در پروژه‌های توسعه‌ای قشم
معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم، از تصویب بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی باهدف ارتقا خدمات عمومی و گسترش زیرساخت‌ها، در پروژه‌های توسعه‌ای و خدماتی نیمه نخست شهریورماه امسال، توسط هیات مدیره این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،عابدین سعادت فر با اعلام این مطلب اظهار داشت: بیش از هزار و 100 میلیارد ریال برای 10 پروژه توسعه‌ای و خدماتی در نیمه نخست شهریورماه امسال به تصویب هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم رسید که بخش عمده آن به طرح‌های عمرانی اختصاص دارد. 

وی ادامه داد: مدیریت فنی و زیربنایی با 5 پروژه در حوزه‌های حمل‌ونقل و ترانزیت، گردشگری و توسعه ظرفیت محلی و خدمات عمومی(عمران و آبادانی منطقه‌ای) بالاترین بخش این بودجه را به خود اختصاص داده است.

به گفته سعادت فر، طرح‌های مصوب عمرانی در بخش حمل‌ونقل و ترانزیت شامل؛ اجرای عملیات تکمیلی قطعه دوم بزرگراه خلیج‌فارس و احداث بلوار مرکزی طولا، در بخش توسعه ظرفیت محلی و خدمات عمومی( عمران و آبادانی منطقه‌ای)، اجرای عملیات خاک‌ریزی، جدول‌گذاری و روشنایی بلوار ساحل شمالی شهر درگهان و احداث ساختمان ستاد فرماندهی پاسگاه انتظامی و درنهایت در بخش گردشگری، عملیات توسعه گردشگری روستای لافت را دربر می‌گیرد.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: مدیریت خدمات شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم با دو پروژه خدماتی شامل؛ واگذاری اجرای عملیات تنظیف شهر قشم و تأمین هزینه فعالیت جاری شهرداری سوزا هزینه جاری حدود 154 میلیارد ریال داشته است.

وی به خرید خدمات کارشناسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم در بخش خدماتی با رقم هشت میلیارد ریالی اشاره کرد و گفت: مدیریت منابع انسانی نیز با پروژه  واگذاری فعالیت‌های خدمات عمومی(آتش‌نشانی، رانندگی، بازرسی و ارزیاب)، با بیش از 157 میلیارد ریال، بخش دیگری از پروژه‌هایی بود که هزینه جاری آن به تصویب رسیده است.

سعادت فر همچنین به اقدامات سازمان منطقه آزاد قشم در راستای تأمین بخشی از مصارف عمومی ساکنان اشاره کرد و گفت: در بخش مصارف، مابه‌التفاوت هزینه تولید، توزیع و فروش آب سال گذشته، به رقمی معادل 70 میلیارد ریال رسیده که پرداخت آن به شرکت آب و برق و تأسیسات قشم تصویب شده است.

نظر شما