در دیدار رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مطرح شد؛

جلوگیری از قاچاق کالا حمایت از تولید را رقم می‌زند

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۷:۳۴:۱۵
کد خبر: ۱۰۶۱۵۱۹
جلوگیری از قاچاق کالا حمایت از تولید را رقم می‌زند
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: جلوگیری از قاچاق و همگرایی در ریشه‌کن کردن این مسئله، موجبات جهش تولید و حمایت از کالاهای تولید داخل را فراهم می‌سازد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،حمیدرضا مومنی در دیدار با علی مویدی خرم‌آبادی، با اشاره به لزوم کنترل این پدیده شوم اظهار داشت: جلوگیری از واردات کالاهایی که به شیوه قاچاق وارد کشور می‌شود، جلوگیری از اشتغال کاذب جوانان و سوق دهی آنان به سمت تولید است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری امسال را سال «جهش تولید» نام‌گذاری کردند و ما این مهم را سرلوحه برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها در این منطقه آزاد قرار داده‌ایم.

به گفته مومنی، یکی از مهم‌ترین اقدامات در راستای دستیابی به جهش تولید، ایجاد اشتغال سالم برای جوانان است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: امید است با تعاملات بسیار خوب موجود، به‌زودی شاهد ریشه کن شدن این پدیده نامیمون باشیم تا از این طریق بتوانیم با حمایت از کالاهای تولید داخل، به گردش اقتصاد شرکت‌های تولیدی کمک کنیم.

علی مویدی خرم‌آبادی، رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز از تلاش‌های منطقه آزاد قشم برای حل مشکلات تجار و بازرگانان و مبارزه با قاچاق کالا تجلیل کرد.

گفتنی است، در پایان این دیدار، مقرر گردید تفاهم نامه ای با هدف اجرایی کردن همکاری های مشترک بین سازمان منطقه آزاد قشم و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منعقد شده و با حضور علی مویدی خرم‌آبادی، رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مدیر کل اقتصادی و معاونت پیشگیری این ستاد در جزیره قشم، تفاهم نامه مذکور به امضای طرفین برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز