شهردار بندرعباس:

دفاع‌مقدس صحنه بی‌بدیل ولایت‌پذیری و نمایش عظمت اراده ملت است 

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۳:۱۰
کد خبر: ۱۰۶۱۶۶۳
دفاع‌مقدس صحنه بی‌بدیل ولایت‌پذیری و نمایش عظمت اراده ملت است 
شهردار بندرعباس گفت: ما باور داریم دفاع‌مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی و صحنه بی‌بدیل ایثار، ولایت‌پذیری، وفاق و همدلی و نمایشی از عظمت و اراده ملت بزرگ ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عباس امینی‌زاده با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته پرافتخار و غرور آفرین دفاع مقدس یادآور به بار نشستن مجاهدت مردان و زنان ایرانی در برابر جبهه متحد استکبار و دشمن بعثی است.

وی افزود: امنیت و آرامشی که امروز در کشور برقرار شده، بدون شک مرهون رهبری داهیانه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و از خود گذشتگی ملت شهید پرور و شهدا و رزمندگان جان برکفی است که در مسیر اعتلای اسلام و کشور و صیانت از آرمان های متعالی انقلاب در هشت سال دفاع مقدس، جان بر طبق اخلاص نهاده و خون پاک خویش را در این راه عزت آفرین شجاعانه تقدیم کردند.

شهردار بندرعباس ادامه داد: افتخارات عظیمی که به مدد توان جوانان عزیز به دست آمده و اقتدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف جهانی که موجب شده تا دشمن از این پایداری و جایگاه رفیع همواره به فکر کینه توزی و دشمنی باشد، از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس است.

امینی‌زاده عنوان کرد: ما باور داریم دفاع‌مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی و صحنه بی‌بدیل ایثار، ولایت‌پذیری، وفاق و همدلی و نمایشی از عظمت و اراده ملت بزرگ ایران اسلامی است.

این مقام مسئول تاکید کرد: این ایام برای ما یادآور ایستادگی در برابر متجاوزان و مستکبران عالم بود و به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری«دفاع هشت ساله‌ ملت ایران مجموعه‌ در هم تنیده‌ای از عظمت‌ها و جلوه‌های جلال و جمالی است که یک ملت می‌تواند در نمایشگاه زندگی تاریخی خود به نمایش بگذارد».

وی همچنین عنوان کرد: ملت ایران در مقطع کنونی نیز همانند دوران دفاع مقدس، با اقتدار، صلابت، هوشمندی و بصیرت، آماده دفاع از کیان و آرمان انقلاب و در هم شکستن توطئه‌های بدخواهان است و به اراده الهی، پیروزی نهایی از آن این مردم خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز