مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خبر داد:

آغاز بکار کار گروه بررسی دانشنامه فرهنگی هرمزگان 

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۴:۴۱
کد خبر: ۱۰۶۱۶۷۳
آغاز بکار کار گروه بررسی دانشنامه فرهنگی هرمزگان 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، از آغاز به کار کارگروه بررسی دانشنامه فرهنگی هرمزگان خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، رضا کمالی زرکانی در نشست اعضای این کارگروه متشکل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اداره کل کتابخانه های عمومی ، سازمان تبلیغات ، اوقاف و امور خیریه ، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ، سازمان آموزش و پرورش ، صدا و سیمای مرکز خلیج فارس ، حوزه هنری ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، اداره کل ورزش و جوانان ، میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری می باشد بر اهمیت تدوین و انتشار این دانشنامه تاکید کرد.

وی بر اتخاذ شیوه اصولی و روش تحقیق در جهت تدوین دانشنامه فرهنگی استان تاکید کرد و اظهار داشت : جوانب و حوزه تحقیقی و پژوهشی این دانشنامه بسیار گسترده است و لازمه آن مشارکت و همیاری تمام دستگاه های فرهنگی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تشکیل هسته پژوهشی تدوین دانشنامه متشکل از دستگاه های اصلی فرهنگی و جمعی از پژوهشگران و محققان مطرح را ضروری دانست و افزود: گام نخست در تهیه محتوای لازم جهت دانشنامه فرهنگی استان ، مشخص کردن عناوین و سرفصل های آن است که نباید بیشتر از پنج الی شش موضوع باشد و اگرنه کار بسیار زمان بر و طولانی خواهد شد.

کمالی زرکانی در ادامه بیان کرد : بررسی ریشه های زبانی در مناطق مختلف استان از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا زبان مهمترین و ریشه دارترین شاخصه فرهنگی در هر منطقه است. وی در پایان از همیاری و مشارکت همه دستگاه های فرهنگی در این پروژه مهم تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز