رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

بهره برداری از ۲۹پروژه با ۲۰هزارمیلیارد ریال سرمایه گذاری در قشم 

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۹:۵۲
کد خبر: ۱۰۶۲۲۱۸
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: افزون بر 29 پروژه با 20هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی و 263 میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی تا چهارماه آینده در این منطقه به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان حمیدرضا مومنی  در  نشست شورای برنامه ریزی و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم افزود: بهره برداری از این پروژه ها که میزان سرمایه گذاری ریالی آن در فاز اول بالغ بر12هزار میلیارد ریال است، نشانه ای بارز از عزم و اراده مدیریت این سازمان برای تسریع در توسعه جزیره  است.

وی در این راستا از پیگیری سازمان درخصوص ارائه طرح های توسعه جزیره در قالب برنامه هفتم توسعه کشور خبر داد و گفت: برای این برنامه افزون بر سه عنوان موضوعی در حوزه ملی و هشت عنوان موضوعی در حوزه سازمانی در نظر گرفتیم که می طلبد همکاران در خصوص آنها اعلام نظر کنند.  

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بخش دیگری از سخنان خود به جابجایی مدیر املاک و مستغلات این سازمان اشاره کرد و با تقدیر از زحمات پنج ساله احمد دیرستانی در این سمت از حل و فصل 40 فقره پرونده واگذاری زمین در منطقه آزاد قشم از مجموع 48 پرونده به عنوان دستاورد درخشان مدیریت وی نام برد و یادآور شد: این مدیریت بخاطر نقش حیاتی زمین در بحث درامد و اجرای صحیح ماموریت های سازمان از حساس ترین ادارات  ما به شمار می رود و من بارها تاکید کردم که در واگذاری زمین حتی یک میلیمتراجازه نمی دهیم که حق مردم یا سازمان تضییع شود.

براساس این گزارش علی یدقار مشاورعالی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم هم در این نشست در سخنان کوتاهی بر تلاش های این سازمان برای اجرای تعهدات خود تا پایان دولت تاکید کرد و با  بر شمردن کارهای بزرگ انجام شده در طول سال های اخیر در قشم تصریح کرد: همه باید در این مدت پیش رو اراده خود را قوی تر کنیم چرا که سختی ها بیشتر خواهد شد.

مرتضی شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این نشست با ارائه آمارهایی درخصوص وضعیت شیوع ویروس کرونا در قشم نسبت به افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید 19 در جزیره هشدار داد.

همچنین در این نشست عابدین سعادت فر معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم نیز گزارشی با عنوان بررسی اجمالی درخصوص ساختار پیشنهادی به شورایعالی مناطق آزاد ارائه کرد.

ارائه گزارش های  حسین ناصری نژاد مدیر دفتر فنی و طرح های عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم ، منصور آزاد سرپرست اداره شیلات و کشاورزی این سازمان با عنوان گزارش سوئکو با مطالعات موردی بر فصل هیجدهم – شیلات و محمدرضا عباسی مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم با عنوان معرفی سامانه ثبت سفارش گمرکی هم از دیگر بخش های این نشست بود.

 گفتنی است در پایان این نشست به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس فاطمه حیدری با اجرای مونولوگ سوزوکی درخصوص شهید مجید قربان خانی مدافع حرم حضرت زینب(س) دقایقی حال و هوای معنوی خاصی در حاضرین ایجاد کرد و مورد تقدیر و تفقد حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز