در اولین جلسه هماهنگی کمیته پارکور اعلام شد:

انتصاب اولین سرپرست کمیته پارکور استان هرمزگان

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۴:۴۸
کد خبر: ۱۰۶۲۹۲۷
رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان هرمزگان در اولین جلسه هماهنگی و بررسی کمیته پارکور استان ضمن بررسی نامه ها و هماهنگی های لازم برای شروع به کار رسمی این کمیته نازنین زرینی عباسی را به عنوان سرپرست کمیته پارکور استان منصوب و حکم سرپرستی را به تایید فدراسیون انجمن های ورزشی کشور اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در این جلسه، هئیت رئیسه و زیر مجموعه کمیته مشخص شد و نامه هایی شامل، ساماندهی ورزشکاران، برنامه های آموزشی، تقویت شهرستانها، هماهنگی باشهرداری جهت استفاده از پارکها، شرکت درمسابقات آنلاین کشوری، فعالیت ورزشکاران بابیمه ورزشی، شرکت دردوره های انجمن، تعامل باآموزش وپرورش وسازمان فرهنگی ورزشی و بروز کردن مربیان از دیگر اقدامات در سال جاری کمیته بررسی شد.

بختیار صالحی با بیان اینکه از مهمترین برنامه های کمیته، فعالیت مستمر زیر نظر هیئت و تعامل با سازمان ها و  همچنین گسترش و آموزش هر چه بهتر و درست به جوانان است تصریح کرد: همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر با هیئت و نظم در ارائه برنامه ها، کمیته را در به دست یافتن موفقیت کمک زیادی می‌کند.

همچنین در ادامه این جلسه زرینی عباسی بیان کرد : پارکور ورزشی آشنا میان جوانان است که هنر جابجایی به ساده‌ترین شکل ممکن و با سرعت‌ترین حالت گرفته شده می باشد که در عین کم هزینه بودن محبوبیت بسیاری میان جوانان پیدا کرده است.

وی افزود : پارکور، به دنبال سرعت و سادگی می‌رود و می‌خواهد پریدن از روی موانع زندگی را به همگان آموزش دهد.

سرپرست کمیته پارکور ادامه داد :این ورزش جذاب طرفداران بسیاری دارد اما هستند شهروندانی که پارکور را با فیری رانینگ اشتباه می‌گیرند، کلیه حرکات نمایشی که پایه ژیمناستیک دارند و در خیابان انجام می‌شوند جز پارکور نبوده و بیشتر این حرکات نام دیگری دارند و «فیری رانینگ» نامیده می‌شوند.

زرینی عباسی در پایان خاطرنشان کرد سعی داریم تا با معرفی هر چه بهتر و صحیح تر پارکور به روند توسعه ورزش و علاقمندان کمک کنیم تا با علم بیشتر و در موقعیت های مناسب‌تر جوانان هنر و توان خود را به نمایش بگذارند.

خبرنگار؛ سمیه عباسی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز