صورت گرفت؛

اعلام برنامه های هفته گردشگری هرمزگان

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۴:۵۵
کد خبر: ۱۰۶۳۳۹۷
اعلام برنامه های هفته گردشگری هرمزگان
 درآستانه فرارسیدن هفته گردشگری برنامه های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان به مناسبت این هفته اعلام شد. 

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رضا برومند  با اشاره به شعار امسال با عنوان "جهانگردی و توسعه روستایی" گفت:هدف از نام گذاری این روز توسعه اقتصادی و فراهم آوردن فرصت برای جوامع محلی است که بر همین اساس، در هفته گردشگری 20 اقامتگاه بومگردی در نقاط مختلف استان افتتاح می شود.

وی ادامه داد:همچنین کلنگ 16 زیر ساخت گردشگری شامل: احداث کمپینگ، برق رسانی و راه دسترسی در روستاهای گردشگری استان به زمین زده می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان افزود: در ادامه برنامه های این هفته، کلنگ احداث برج پرنده نگری در محدوده تالاب آذینی به زمین زده می شود و یک سفره خانه سنتی در میناب نیز افتتاح می شود.

برومند از برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی گردشگری به صورت آنلاین خبر داد و گفت:امضاء تفاهم نامه با فرماندهی مرزبانی استان و شهرداری سیریک، برگزاری نشست خبری، رونمایی از کالسکه گردشگری، برگزاری افتتاحیه دوره آموزشی بلد محلی، برگزاری کارگاه آموزشی آنلاین با موضوع بازاریابی گردشگری، برگزاری سمینار آنلاین با عنوان گردشگری کشاورزی، گردشگری تجربی، برگزاری تور جزیره گردی، برگزاری لایو اینستاگرامی با موضوع مدیریت بحران ویژه فعالین گردشگری و برگزاری نمایشگاه مجازی گردشگری از دیگر برنامه های هفته گردشگری می باشد.

وی تصریح کرد:برنامه های هفته گردشگری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز