مدیرکل تعاون, کار ورفاه اجتماعی هرمزگان خبرداد:

۶مهر ماه آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان مشاغل خانگی در هرمزگان

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۳:۲۱:۴۹
کد خبر: ۱۰۶۴۲۱۹
۶مهر ماه آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان مشاغل خانگی در هرمزگان
مدیرکل تعاون, کار ورفاه اجتماعی هرمزگان، گفت: آخرین مهلت ثبت نام مشاغل خانگی در استان 6 مهرماه سال جاری است و متقاضیان در زمان مقرر با ورود به سامانه inhb.ir نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،هادی ابراهیمی افزود: در راستای توسعه جایگاه مشاغل خانگی در اقتصاد کشور و با هدف کمک و رونق اقتصاد خانوار، طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان در حال اجرا است.
 
وی با بیان اینکه  سهمیه استان هرمزگان در اجرای طرح ملی توسعه مشاغال خانگی 2 هزار و 300 نفر است، خوداشتغالی متقاضیان ورود به بازار کار، بهبود معیشت و افزایش رفاه خانوار، اتصال صاحبان کسب و کار خانگی به بازارهای هدف و بنگاه‌های پیشران، افزایش سهم مشاغل خانگی در اقتصاد مناطق، بهره گیری از فناوری‌های نو و جلب مشارکت واحدهای فناور و نوپا در ارتقای کمی و کیفی محصولات خانگی، ایجاد و توسعه برند ملی در محصولات و خدمات خانگی، استانداردسازی، برندسازی و اتصال به بازار محصولات خانگی متقاضیان مشاغل خانگی و تشویق متقاضیان مشاغل خانگی به راه‌اندازی و توسعه کسب و کارهای خانگی کارآفرینانه  را از جمله اهداف اجرای این طرح ذکر کرد.
 
مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان هرمزگان گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در دبیر خانه توسعه و حمایت از مشاغل خانگی معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از آسیب‌شناسی طرح‌های قبلی و انجام مطالعات داخلی و خارجی در سال ۱۳۹۶ تصویب شد.
 
صدیقه مظفر افزود: این طرح طی سال‌های ۹۶ تا ۹۸ به صورت آزمایشی در ۹ استان اجرا شد و با توجه به نتایج قابل قبول این طرح و ضرورت توجه بیش از پیش مشاغل خانگی بویژه در دوران کرونا، در تمامی استانها با همکاری جهاد دانشگاهی در حال اجرا است.
 
وی اظهار داشت: این طرح در سه فاز بررسی و شناسایی مزیت‌ها، توانمندسازی و اتصال به بازار انجام می‌شود و آموزش و مشاوره، رصد و پایش، ارزیابی، اثربخشی، شبکه سازی، هم افزایی، توجه به زنجیره ارزش و ظرفیت سازی و .... توسط جهاد دانشگاهی بعنوان نهاد نهاد توسعه ای و واسطه ای انجام می شود.
 
صدیقه مظفر بر همکاری دستگاههای مرتبط با این طرح تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز