رییس اداره گاز شهرستان قشم خبر داد:

گاز طبیعی تا پایان ۱۴۰۱ در قشم جایگزین کپسول می‌شود

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۸:۵۷:۲۰
کد خبر: ۱۰۶۴۵۶۶
گاز طبیعی تا پایان ۱۴۰۱ در قشم جایگزین کپسول می‌شود
رییس اداره گاز شهرستان قشم، گفت: با تکمیل طرح انتقال گاز طبیعی به غرب جزیره قشم تا پایان سال ۱۴۰۱، سیستم گازرسانی در این جزیره تکمیل می‌شود تا گاز طبیعی جایگزین کپسول شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سید الیاس هاشمی افزود: خط ۳۰ اینچی انتقال ۴۰ میلیون متر مکعبی گاز از غرب بندرعباس به روستای گورزین تا نیمه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: در مرحله دوم و از شهریور سال آتی تا پایان سال ۱۴۰۱ تمام شهرستان قشم و روستاهای این جزیره از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

رییس اداره گاز قشم افزود: طبق دستورالعمل ابلاغی از وزارت نفت، توزیع کپسول در مناطق گاز کشی شده ممنوع است و پس از ایجاد شبکه گازرسانی در قشم، توزیع کپسول‌های فعلی محدود می‌شود.

وی ادامه داد: ضمن دعوت از مردم برای خرید اشتراک گاز طبیعی افزود: هزینه خرید اشتراک گاز برای خانه‎های با متراژ کمتر از ۱۵۰ متر مربع، ۲ میلیون و ۱۱۰ هزار ریال و برای خانه‌های با بیشتر از آن، سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

هاشمی از تفاهم نامه شرکت گاز با بانک‌های صادرات و تجارت خبرداد و افزود: این ۲ بانک برای تامین هزینه‌های گازکشی وام ۵۰ میلیون ریالی در اختیار شهروندان قشمی قرار می‌دهد.

رییس اداره گاز قشم تصریح کرد: متقاضیان با تشکیل پرونده در سازمان نظام مهندسی ساختمان و پس از انتخاب مجری برای لوله کشی گاز منزل خود، به بانک‌های اعلام شده مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز