معاون اول رئیس جمهور :

گام بلند بنیاد مستضعفان با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی در صنعت فولاد کشور

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۴۶۳۴
گام بلند بنیاد مستضعفان با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی در صنعت فولاد کشور
معاون اول رئیس جمهور، در مراسم افتتاح فاز ۲ فولاد کاوه جنوب کیش، سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان در این فاز را، گام بلندی در صنعت فولاد کشور توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، اسحاق جهانگیری در مراسم افتتاح فاز 2 فولاد کاوه جنوب کیش با اشاره به سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان در توسعه صنعت فولاد کشور گفت: بنیاد مستضعفان گام بلندی در سرمایه گذاری صنعت فولاد کشور برداشته است.

وی ادامه داد: بنیاد مستضعفان در صنعت فولاد سرمایه گذاری بزرگی کرده و مدیریت آن هم قابل تقدیر است چراکه راه اندازی چنین کارخانه ای، آن هم در شرایط تحریمی، اقدام بسیار بزرگ و البته سختی است.

 معاون اول رئیس جمهور همچنین با اشاره به اقدام قابل تقدیر بنیاد مستضعفان در تکمیل قطعه نخست آزادراه تهران-شمال گفت: آزادراه تهران شمال یکی از کارهای آبرومند و قابل تقدیر بنیاد مستضعفان است که متاسفانه کمتر به آن پرداخته شده است. این در حالی است که پس از راه اندازی آزادراه، تردد در مسیر تهران، شمال برای عموم مردم تسهیل شده است.

سرقینی: روحیه جهادی در بنیاد مستضعفان عامل پیشرفت پروژه ها است

جعفر سرقینی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در ادامه این مراسم، با اشاره به موفقیت های بنیاد مستضعفان در تکمیل پروژه های صنعتی گفت: به عنوان کسی که تجارب زیادی در حوزه صنعت کشور دارم، اعلام می کنم، پروژه های بنیاد مستضعفان نسبت به سایر پروژه های صنعتی کشور، با سرعت بیشتری راه اندازی می شود که این به دلیل روحیه جهادی در بنیاد مستضعفان است.

 به گفته وی، با بهره برداری از فاز 2 فولاد کاوه جنوب کیش، 1.2 میلیون تن به ظرفیت تولید فولاد کشور افزوده شد.

علاوه بر معاون اول رئیس جمهور، رئیس بنیاد مستضعفان و سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی، استاندار هرمزگان و تعدادی از مسئولین دولتی نیز در مراسم افتتاح فاز 2 فولاد کاوه که زمینه اشتغال بیش از 7 هزار نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم در استان هرمزگان فراهم کرده است، حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز