مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان خبر داد:

پرداخت ۳۱۸۵ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان در استان

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۱:۵۸:۵۹
کد خبر: ۱۰۶۴۷۴۸
مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان، از پرداخت سه هزار و 185 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه طی شش‌ماهه نخست امسال توسط صندوق امداد ولایت به نیازمندان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی الهیاری هدف اصلی صندوق امداد ولایت را افزایش پرداخت وام به جامعه  هدف و گسترش کمک‌های مالی قرض‌الحسنه به اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر دانست و گفت: صندوق امداد ولایت در راستای احیای سنت حسنه قرض‌الحسنه، با پرداخت وام‌های خرد به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه در سرفصل‌های مختلف کارگشایی، اشتغال، مسکن و... گام‌های مؤثری برداشته است.

وی افزود: امروز صندوق امداد ولایت به جایگاهی رسیده که تنها در طول شش‌ماهه نخست سال 99 ، توانسته سه هزار و 185 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه بااعتباری بالغ‌بر 21 میلیارد و 890 میلیون تومان در سرفصل‌های مختلف اشتغال، مسکن و حمایتی (وام ضروری) به نیازمندان تحت حمایت این نهاد و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا پرداخت نماید.

این مقام مسئول اظهار داشت: بیشترین وام پرداختی با رقم دو هزار و 569 فقره و با اعتبار 13میلیارد و 630 میلیون تومان در سرفصل کارگشایی پرداخت شده است که شامل امور درمان، جهیزیه، تحصیل و سایر امور مربوط به نیازهای خانواده‌های تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر هست. در دیگر سرفصل‌ها نیز، در بخش مسکن تعداد 405 فقره با مبلغ چهار میلیارد و 426 میلیون تومان و در بخش اشتغال تعداد 211 فقره با اعتبار سه میلیارد و 834 میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: مردم نیک‌اندیش می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان، ضمن بهره‌مندی از تمامی  خدمات بانکی، در اجر معنوی و رفع مشکلات نیازمندان سهیم باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز