طی مراسمی صورت گرفت؛

مدیر جدید امور آب و فاضلاب شهرستان سیریک معرفی شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۶:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۶۴۱۷
مدیر جدید امور آب و فاضلاب شهرستان سیریک معرفی شد
در مراسمی با حضور احمد شاکری قائم مقام مدیرعامل آبفا، احمد جمال الدینی فرماندار سیریک و یدالله مرادی مدیر حراست آبفا، مدیر جدید امور آب و فاضلاب شهرستان سیریک معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، در این مراسم احمد شاکری قائم مقام مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان ضمن قدردانی از زحمات قدرت فریدونی مدیر سابق این شهرستان گفت: سیریک از جمله شهرستان های دارای تنش آبی است که با اتمام پروژه های در دست اجرا شاهد بهبود وضعیت آب آن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه آب این شهرستان از منابع آب شیرین کن و منابع زیر زمینی تامین می شود، افزود: با وارد مدار شدن آب شیرین کن زیارت تا پایان امسال، بخشی از مشکلات کمبود آب این شهرستان مرتفع خواهد شد.

شاکری همچنین از پیگیری برای تامین آب بخش هایی از این شهرستان از دشت تلنگ میناب خبر داد و تصریح کرد، تا زمان تحقق این اقدامات مدیریت توزیع آب از سوی آبفا صورت خواهد گرفت تا چالش کمتری در زمینه تامین آب مشترکین سیریک شاهد باشیم.

در ادامه این مراسم احمد جمال الدینی فرماندار سیریک به وضعیت آب این شهرستان اشاره و ابراز امیدواری کرد، با تلاش مدیر جدید آب و فاضلاب سیریک شاهد بهبود وضعیت آب این شهرستان باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد، با حضور مدیر جدید آبفا شاهد تحقق برنامه های تدوین شده باشیم.

همچنین در پایان این مراسم از تلاش های قدرت فریدونی مدیر سابق امور آبفای سیریک قدردانی و محمد کارگر به عنوان مدیر جدید آب و فاضلاب این شهرستان معرفی شد. کارگر پیش از این مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ابوموسی بود.

گفتنی است، در حکم مدیر امور آبفای سیریک که به امضای امین قصمی مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان رسیده، آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و سوابق خدمتی جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان سیریک منصوب می شوید.

امید است با اتکال به ایزد متعال و رعایت تقوای الهی و با سعی و تلاش وافر و بهره گیری از نیروهای دلسوز و کارآمد در پیشبرد و تحقق کامل اهداف شرکت در جهت خدمات رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف آن شهرستان موفق و موید باشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز