مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان:

گاز شهری مهمان خانه های بهشت هرمزگان شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۸:۱۰
کد خبر: ۱۰۶۷۱۸۱
گاز شهری مهمان خانه های بهشت هرمزگان شد
مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان ازگازرسانی به بهشت هرمزگان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان، فواد حمزوی،مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان در خصوص گازرسانی به  بهشت هرمزگان و شهر رودان، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲۵۰۰علمک گاز در شهر رودان جهت گازرسانی به مردم  نصب شده و جمعاً ۵۳۳۰ علمک گاز در این شهر نصب خواهد شد.

وی افزود:باتوجه به این که در شش ماهه دوم سال در هرمزگان شرایط آب و هوایی  مساعد تر می باشد ، همکاران ما با تلاش شبانه روزی و با رعایت پروتکل های بهداشتی مابقی علمک هارا با سرعت بیش تری جهت خدمات رسانی به شهروندان رودانی نصب خواهند کرد. 

حمزوی عنوان کرد: با استفاده شهروندان از گاز طبیعی دیگر نیاز به رفت و آمدهای غیرضروری برای تعویض سیلندر گاز در بیرون از منزل نخواهد بود،به خصوص در این ایام که با بیماری فراگیر کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم و  سیلندرهای گاز خود می تواند حامل این بیماری باشد به نحوی که از شارژ تا توزیع کپسول گاز ،حمل آن  به منزل و مصرف،  می تواند این ویروس را بر سطوح خود حمل کند.

مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان  به مزایای دیگر گاز شهری اشاره و تصریح کرد: با ورود گاز شهری به هر منطقه ،زیر ساخت  لازم جهت توسعه صنایع مستقر در آن محل از جمله توسعه گلخانه های پرورش صیفی جات، صنایع تبدیلی و ایجاد جایگاه CNG را به دنبال دارد.

حمزوی ضمن  تشکر و قدردانی از همکاری بسیار خوب مردم و مسئولین این شهر که با نهایت همدلی، همراهی و سعه صدر  خود، شرایط اجازه اجرای پروژه گاز رسانی  به این شهر را مهیا کردند، افزود:امید است با ورود گازشهری به این شهرستان و اشتراک پذیری مردم در خصوص گاز شهری دیگر شاهد مشکلات و دغدغه شهروندان رودانی جهت شارژ سیلندرگاز  نباشیم.

 

نظر شما