معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:

افزایش ۱۹ رشته جدید به هنرستان های کاردانش هرمزگان

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۵:۰۵
کد خبر: ۱۰۶۷۷۳۹
افزایش ۱۹ رشته جدید به هنرستان های کاردانش هرمزگان
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان، گفت: در سال تحصیلی جاری 19 رشته جدید متناسب با نیازها و ظرفیت استان به هنرستان های شاخه کاردانش اضافه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد قویدل با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری چهار هنرستان کاردانش به ظرفیت هنرستانهای این شاخه افزوده شده است، اظهار داشت: هنرستان کشاورزی حاجی آباد، هنرستان شهید رئیسی سرخون، هنرستان ام ابیها تخت و هنرستان آینده برتر در ناحیه دو بندرعباس برای سال تحصیلی 1400-1399 به ظرفیت هنرستان های شاخه کاردانش استان اضافه شده است.

وی افزود: همچنین در سال تحصیلی جاری تعداد 19 رشته جدید در شاخه کاردانش ایجاد شده است که از مهمترین آنها می توان به رشته تعمیر و نگهداری سیستم های هواپیما، مهمانداری هواپیما، مدیریت آشپزی و قنادی و خدمات گلخانه ای اشاره کرد.

قویدل ادامه داد: در سال تحصیلی جاری بیش از 17 هزار و 500 هنرجو در 166 هنرستانهای شاخه  کاردانش استان مشفول به تحصیل هستند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان گفت: درصد جذب هنرجو در پایه دهم هنرستان های شاخه کاردانش استان در سال تحصیلی 1400-1399 معادل 24.3(24 و سه دهم) می باشد که با توجه به میانگین کشوری( 19.37 نوزده و سی وهفت صدم) به میزان 4.93 از میانگین کشوری بالاتر هستیم و بعد از استان های سمنان و خراسان، سومین استان در جذب هنرجو هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز