دوره آموزش مدرسی غواصی یک ستاره بین المللی در جزیره قشم برگزار شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۲۹:۴۴
کد خبر: ۱۰۶۷۷۷۱
دوره آموزش مدرسی غواصی یک ستاره بین المللی در جزیره قشم برگزار شد
مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره آموزش مدرسی ١ ستاره غواصی بین المللی در مرکز غواصی نگین ساحل قشم با مجوز فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور به مدت ١٠ روز در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، جلیل حقگویان با بیان این خبر، اعلام کرد: این دوره با حضور 10 شرکت کننده از استان های مختلف کشور و متشکل از آقایان و بانوان برگزار شد.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی از شناگران و ناجیان غریق کشور بودند که سابقه ورزش های آبی را در کارنامه خود دارند و حضور آنها در دوره های غواصی آموزشی قشم، تاثیر بسزایی در معرفی این‌ جزیره و افزایش سفرها به این‌ منطقه آزاد خواهد داشت.

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: خانم شکوری و آقای میلانی به عنوان مدرس و سید محمود رضوی هم‌ به عنوان ناظر فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور در این دوره آموزشی حاضر بودند. 

به گفته حقگویان؛ منطقه آزاد قشم در سال 1385 از سوی فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور به عنوان مرکز آموزش های عملی غواصی انتخاب شد و هر ساله دوره های آموزشی و مدرسی غواصی کشور در قشم برگزار می شود.

براساس این گزارش؛ در پایان این دوره، لوح شرکت کنندگان توسط جلیل حقگویان مدیر ورزش و جوانان سازمان‌ منطقه آزاد قشم به آنان اهدا شد.

گفتنی است، جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر وسعت یکی از مراکز ویژه ورزش های آبی- دریایی کشور محسوب می شود و علاوه بر ورزشکاران این رشته ها بسیاری از گردشگران و مسافران از داخل و خارج از کشور نیز در آب ها و سواحل قشم به انجام این ورزش های زیبا و مفرح مبادرت می ورزند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز