صورت گرفت؛

حسین اخلاقی به عنوان مدیر برتر پایانه های کشور انتخاب شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۴:۴۶
کد خبر: ۱۰۶۸۷۴۷
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، از سوی اتحادیه سازمانهای پایانه های مسافربری شهرداریها و سازمان شهرداریهای کشور به عنوان سازمان پایانه‌های برتر در بحث مبارزه با بیماری کرونا انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حسین اخلاقی با کسب بیشترین امتیاز در شاخص های تعیین شده در بحث مقابله با گسترش بیماری کرونا از میان سازمانهای پایانه های مسافربری شهرداریها، مدیر برتر کشور شد.

بر اساس این گزارش اتحادیه سازمانهای پایانه های مسافربری کشور، طبق گزارش دریافتی از عملکرد روسای سازمانها، مدیران برتر و نمونه را معرفی کرد.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری بندرعباس، با دریافت لوح تقدیر از سوی معاون و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، این مقام را برای شهرداری بندرعباس کسب کرده است.

در بخشی از متن لوح تقدیر دکتر حسین اخلاقی، ریاست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس آمده است:

در ایام مبارزه مجاهدانه با ویروس منحوس کووید۱۹ (کرونا) که پایین بودن آمار مبتلایان در حوزه پر تردد و حساس پایانه های مسافربری شهرداری، نشانه تلاش صادقانه و خالصانه آن مجموعه خدوم و تلاش گر می باشد، نوید بخش شکوفایی و توسعه دوباره صنعت حمل و نقل و صنعت گردشگری توامان خواهد بود لذا صمیمانه از همت و مساعی هوشمندانه شما در این عرصه تشکر نموده و این لوح سپاس را تقدیم می نمایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز