رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان حاجی آباد خبر داد:

کاهش ۷۰ درصدی تصرفات اراضی ملی در حاجی آباد

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۹:۲۱:۲۱
کد خبر: ۱۰۶۸۷۵۲
کاهش ۷۰ درصدی تصرفات  اراضی ملی در حاجی آباد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان حاجی آباد، گفت : در شش ماهه نخست سال جاری با تلاش نیروهای یگان حفاظت این اداره و حمایت دادگستری و نیروی انتظامی شهرستان از اراضی ملی پیشگیری و رفع تصرف به عمل آمد که نسبت به نیم سال اول سال 70 درصد کاهش تصرف شاهد هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، ایوب  شکاری اظهار داشت : 85 درصد تصرفات در مراحل اولیه تصرف با حضور به موقع همکاران پاسگاه ویژه منابع طبیعی و آبخیزداری در قالب تبصره ذیل ماده ٥٥ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع بدون حکم قضایی و با کمترین هزینه پیشگیری و رفع تصرف به عمل آمد .

وی با بیان اینکه قانون ایستگاه آخر متصرفان و متخلفان عرصه‌های منابع طبیعی است گفت: با تعامل بسیار خوبی که با دستگاه قضا و نیروهای امنیتی و انتظامی شهرستان در جریان است حفاظت از منابع طبیعی با رویکرد پیشگیرانه و با جدیت پیگیری می‌شود و اجازه نخواهیم داد عده‌ای سودجو با نقض قوانین و ایجاد آثار، مقدمات تصرف اراضی ملی را فراهم آورند و با متخلفان برخورد قاطع و قانونی خواهد شد. 

شکاری اراضی ملی را جز انفال دانست و تصریح کرد : وظیفه شرعی و ملی تمامی مردم است که در حفظ و حراست از این سرمایه ملی کوشا باشند و در صورت مشاهده تخلف موارد را سریعا از طریق شماره تلفن ١٥٠٤ که به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی است به یگان حفاظت این اداره اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز