صورت گرفت؛

ثبت رکورد جهانی ایزوایکو دستاورد هوش و باور ایرانی

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۷:۱۸
کد خبر: ۱۰۶۸۸۳۲
سرمهندس نفتکش stark گفت:خدماتی که به نفتکش ها ارائه می شود قطعا در تمام بنادر دنیا قابل رویت است.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،رضا ازبرمی گفت:خدمات ایمنی در این مجموعه  به طور حرفه ای  روند رو به رشدی را داشته و می توان گفت شعاراول ایمنی بعد کار به صورت عملی در عملکرد بخش های مختلف مشهود است.

 مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران دارای نیروهایی متخصص در حوزه ی صنعت دریایی است و در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن دارند.

ایزوایکو در پروژه های قبل به همت نیروهای متخصص و بومی موفق به ثبت رکوردی باورنکردنی شد، عملیات تعویض روزانه پنج تن ورق با تمامی کارهای جانبی در اوج تابستان و گرمای بیش از 45 درجه دستاوردی بی نظیری است که جز با اراده و غیرتمندی نیروهای تواتنمند این حوزه قابل انجام نبود.

به جرات می توان گفت نیروهای منحصر بفرد ایرانی که  در این مجموعه فعالیت می کنند،  نسبت به شرق آسیا از ضریب هوشی بسیار بالاتری برخوردار هستند که این موضوع در عمل به اثبات رسیده است.

با توجه به پیشرفت سیستم ها، تجهیزات و امکانات باید از وسعت ایزوایکو نهایت بهره را برد و مهندسان ماهر و بومی که دسرسی به آنها آسان است را به کارگیری کنیم و بر حسب توانایی ها بتوانیم در مسیر مطلوبی قدم بگذاریم.

دانش، مهارت، ابزارآلات، هوش، تجهیزات و افراد متخصص در این مجموعه دست به دست هم داده اند تا صنعت دریایی پیشرفتی روز افزون داشته باشد.

از لحاظ امکانات و پتانسیل عظیم تر از ایزوایکو در منطقه نداریم و باید سعی کنیم پتانسیل های بی نظیر این مجتمع را به دنیا بشناسانیم تا بتوانیم شاهد پیشرفت بیشتر صنعت دریایی و عظمت این مجموعه باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز