صورت گرفت؛

برگزاری برنامه های هفته جهانی کودک بصورت مجازی در بندرعباس

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۲۳:۳۳
کد خبر: ۱۰۶۹۳۰۵
برگزاری برنامه های هفته جهانی کودک بصورت مجازی در بندرعباس
سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس، با همکاری شهر دوستدار کودک بندرعباس ،برنامه های هفته جهانی کودک را بصورت مجازی برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حامد رضوانی در جلسه با رئیس شورای اجرایی شهر دوستدار کودک بندرعباس، اظهار کرد: باید بدانیم روز کودک فقط یک مراسم نیست، بلکه این مناسبت فرصتی برای ساختن جهانی شایسته برای کودکان است.

وی افزود:در حقوق جهانی کودک، کودکان باید در فضایی سرشار از خوشبختی، محبت و تفاهم بزرگ شوند و در دین مبین اسلام هم نیز تاکید فراوانی بر رعایت حقوق کودک و توجه به این قشر شده که این مهم برخواسته از جایگاه نسل نوپا در آینده کشورها و ملل مختلف است.

رضوانی در ادامه تصریح کرد: جشنواره مجازی بوقت کودکی با موضوع من شهرم را دوست دارم چون...، ساخت بادبادک دست ساز، نقاشی کودک،کرونا،سلامت نیز یکی از برنامه های هفته جهانی کودک در شهر می باشد.

وی ادامه داد: مهلت ارسال آثار تا 24 مهرماه بصورت ارسال فیلم و عکس از نحوه کار از طریق واتساپ به شماره تماس 09164269176  است، جهت اطلاعات بیشتر علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توااند به سایت http://sazemanfv.com مراجعه نمایند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: اختتامیه سوگواره هیئت های خانگی، اختتامیه جشنواره تابستانه یخ در بهشت،مسابقه نقاشی پوروتوکول ما و ماهی ها در ساحل خواجه عطا، برگزاری کارگاه آموزش مجازی مادر و کودک، بخشی از برنامه های این هفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز