تقدیر رییس کل بانک مرکزی ایران از مدیرعامل فولاد هرمزگان ؛

انجام تعهدات ارزی توسط فولاد هرمزگان قابل تقدیر است

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۵:۴۸:۴۵
کد خبر: ۱۰۶۹۶۸۵
انجام تعهدات ارزی توسط فولاد هرمزگان قابل تقدیر است
آیین تقدیر از صادرکنندگان عرصه بازگشت ارز به کشور با حضور ۵۰ صادر کننده برگزار و از فرزاد ارزانی مدیرعامل فولاد هرمزگان تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان، در این مراسم رییس کل بانک  مرکزی ایران از مدیرعامل فولاد هرمزگان  به دلیل انجام تعهدات ارزی و کمک به رشد و توسعه صادرات غیرنفتی در کشور که امروزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، همچنین به جهت حفظ ارزش پول ملی و ثبات بازار ارز تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی از این تقدیر نامه آمده است:

تولید و صادرات غیر نفتی ، نقش معناداری در رشد و توسعه اقتصادی کشور، حفظ ارزش پول ملی و ثبات بازار ارز و بخش‌های واقعی و مالی اقتصاد دارد. در این خصوص با توجه به وضعیت کلان اقتصادی و غیر اقتصادی کشور از یک سو و وضع شدیدترین و بی‌سابقه ترین تحریم‌های بین‌المللی علیه کشور ایران به ویژه در بخش های بانکی و نفتی از سوی دیگر نقش صادر‌کنندگان غیرنفتی در خط مقدم جنگ اقتصادی بسیار حائز اهمیت است.

ازاین رو نظر بر اینکه در عرصه جنگ تمام عیار اقتصادی طی سال‌های اخیر نسبت به صادرات غیر نفتی و ایجاد درآمدهای ارزی جهت تامین نیازهای وارداتی کشور اقدام نموده اید بدین وسیله از تلاش‌های جنابعالی در جهت حفظ تولید اشتغال استمرار صادرات غیر نفتی و بازگشت منابع ارزی حاصل از صادرات در چرخه رسمی اقتصاد کشور تشکر و قدردانی می شود و به این مناسبت لوح سپاس به حضورتان تقدیم می شود.

امید است همواره در تولید و ایجاد اشتغال سرمایه گذاری و صادرات غیر نفتی پیروز و سربلند باشید.

نظر شما