رئیس گروه ترویج شیلات و آبزیان شیلات هرمزگان خبر داد:

آغاز کلاس های مهارت آموزی رشته پرورش میگو هنرستان های استان

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۲۵:۱۹
کد خبر: ۱۰۷۰۰۴۷
آغاز کلاس های مهارت آموزی رشته پرورش میگو هنرستان های استان
رئیس گروه ترویج شیلات و آبزیان شیلات، از آغاز کلاس های مهارت آموزی رشته پرورش میگو هنرستانها در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محسن سالاری با اشاره به ظرفیت های خوب شیلاتی استان هرمزگان و همچنین نیاز این استان به تربیت نیروی انسانی در بهره برداری از این ظرفیت ها گفت: با هماهنگی مرکز تحقیات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان و آموزش و پرورش استان این دوره از مهارت آموزی با بهره گیری از کارشناسان خبره شیلات به عنوان مربی و مدرس با آغاز سال تحصیلی جدید شروع شد.

وی با بیان اینکه اشتغال و داشتن شغل مناسب و مرتبط با تحصیلات همواره از دغدغه بوده است  گفت : بدون شک این دوره آموزشی می تواند زمینه ساز اشتغال علمی و پایدار را برای این عزیزان فراهم سازد.

محسن سالاری آموزش و پرورش نیروی انسانی کارآمد را یکی از مهمترین عوامل توسعه خواند و افزود: در همین راستا برگزاری دوره های آموزشی و ارتقای سطح علمی بهره برداران و کارشناسان  شیلاتی همواره یکی از اولویت های پیش روی شیلات هرمزگان قرار گرفته است که هم اکنون با همت مدیر کل شیلات هرمزگان به بحث اموزش نوجوانان و جوانان نیز ورود کرده است.

رئیس گروه ترویج شیلات و آبزیان شیلات تصریح کرد :شیلات هرمزگان آماده همکاری با کلیه نهادها و سازمان های مهارت آموز و یا مرتبط در راستای برگزاری دوره های آموزشی مورد استفاده در شیلات و حوزه های مرتبط است.

نظر شما