مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان:

وجود ظرفیت ورزشی بسیارخوب و قابل توجهی در ابوموسی

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۰:۴۹:۵۱
کد خبر: ۱۰۷۰۹۴۰
وجود ظرفیت ورزشی بسیارخوب و قابل توجهی در ابوموسی
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در جلسه شورای ورزش ابوموسی گفت: ظرفیت ورزشی بسیارخوب و قابل توجهی در این جزیره وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمودرضا امیاری در این جلسه اظهارداشت: سواحل زیبا،پتانسیل قایقرانی،ودیگر ظرفیتهای ورزشی در این شهرستان است که باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده شود.

وی ادامه داد: اولویت بندی در رشته های هدف در ابوموسی مدنظر ما می باشدکه امیدواریم فدراسیون قایقرانی به این جزیره سفرکنند و ظرفیت های موجود این جزیره را از نزدیک مشاهده کنند

متولی ورزش و جوانان استان بیان داشت: ورزش یک توان بزرگ دراختیار دارد که دستگاههای اجرایی بازوهای توانمند ورزش این جزیره در پیشبرد اهداف ورزش می‌تواندباشد.

امیاری تصریح کرد: استعدادهای خوبی در هیئت های مختلفی مثل قایقرانی وجود دارد بطوریکه درسال گذشته مسابقات جام خلیج فارس در این جزیره برگزار شد و ظرفیت هاو‌پتانسیل های موجود این جزیره دیده شد.

وی با بیان اینکه از شورای ورزش شهرستان درخواست دارم برنامه ریزی برای ورزس وجوانان نمایند گفت: مشکلات ورزش شهرستان را با برنامه ریزی شناسایی و حل نمایید و برای اجرای برنامه های راهبردی لازم را ارائه دهند.

پوربابایی فرماندار ابوموسی در این جلسه اظهارکرد: جزیره ابوموسی دارای ۱۳کیلومتر مساحت است، و به خاطر شرایط حساسی که این جزیره دارد برای ایجاد نشاط و امید در جامعه ابوموسی نیاز به تلاش بیشتری است تا خانواده ها و جوانان این جزیره راحت تر بتوانند برای سلامتی و ورزش خود برنامه داشته باشند

وی بیان داشت: سالن های ورزشی خوبی در جزیره وجود داردو نیاز است این سالن ها تعمیر وتجهیزشودبه خوبی حفظ و نگهداری شود

پوربابایی با اشاره به اینکه بانوان جزیره کمتر از این امکانات بهره بردندافزود: تقاضای استفاده بانوان از اماکن ورزشی و استخر این جزیره نیز وجود دارد بطوریکه علاقمندان زیادی را نیز از بانوان در رشته های مختلف ورزشی مشاهده می شود.

وی خاطرنشان کرد: با ورود بخش خصوصی در ورزش ابوموسی امیدواریم بتوانیم برخی از مشکلات را برطرف کنیم.

فرماندار ابوموسی بیان کرد: جهت خود گردان شدن هیئت ها تلاش زیادی شده ولی تاکنون محقق نشده که امیدواریم در این مسیر هم حرکتهایی در این راستا شاهدباشیم.

پوربابایی همچنین خواستار فعالیت سازمان های مردم نهاد در جزیره شد و گفت:با تلاش دوچندان همه باهم در کنار هم مشکلات ورزش و جوانان را حل می نماییم

لازم بذکراست، که بعد از جلسه، امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان و‌پوربابای فرماندار و اعضای جلسه از استخرجزیره بازدید و مقرر شد تصمیمات جدی در ای راستا گرفته شود.

امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان و هیئت همراه طی سفر دو روزه خود به جزیره ابوموسی ضمن غباررویی گلزارشهدای گمنام باحضورپوربابایی فرماندار بازدیدی از مجموعه ورزشی خلیج فارس، سالن ورزشی۱۲۰۰نفره ،سالن کوچک و زمین چمن مصنوعی و شرکت در جلسه شورای عالی ورزش شهرستان ابوموسی از مهمترین برنامه های این سفر بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز