مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

برگزاری مسابقه اتومبیلرانی "اسلالوم" به مناسبت روز تربیت بدنی

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۹:۱۱:۵۱
کد خبر: ۱۰۷۱۴۳۲
برگزاری مسابقه اتومبیلرانی اسلالوم به مناسبت روز تربیت بدنی
مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری مسابقه اتومبیلرانی "اسلالوم" به مناسبت روز تربیت بدنی توسط این هیات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، جلیل حقگویان با اعلام این خبر عنوان داشت: این مسابقه براساس مهارت های فردی رانندگان، در دو بخش آقایان و بانوان و در کلاس های مختلف خودرویی روز پنج شنبه 24 مهرماه برگزار می شود.

وی افزود:  مهارت عبور از موانع به همراه حرکات نمایشی در زمان مشخص از موارد مهم در اجرای این مسابقه است که علاقمندان تا 22 مهر ماه فرصت ثبت نام و اعلام آمادگی برای شرکت در آن را دارند.

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به شرایط ثبت نام در مسابقه اسلالوم گفت: داشتن گواهینامه و بیمه نامه معتبر به همراه کارت خودرو از قوانین اولیه حضور در این مسابقه پرهیجان است.

گفتنی است، مسابقه اتومبیلرانی "اسلالوم" به مناسبت روز تربیت بدنی، ساعت 14 روز پنج شنبه 24 مهر ماه در میدان آیت الله طالقانی (باند فرودگاه قدیم) شهر قشم برگزار می شود و علاقمندان به مسابقات هیجانی می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، با دو شماره  ٠٩٣۵۴٠٠٠٠٢١و ٠٩٠٣٩١٧٧۶۶۶ تماس حاصل فرمایند.

اسلالوم

نظر شما
پرونده ویژه