مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خبر داد:

پرداخت یارانه دستمزد به کارفرمایان هرمزگانی

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۴:۰۵
کد خبر: ۱۰۷۲۴۸۰
پرداخت یارانه دستمزد به کارفرمایان هرمزگانی
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، گفت:با جذب نیروی کار شغل اولی در کارگاه‌های استان توسط کارفرمایان، ۳۰ درصد مبلغ دستمزد نیروی کار به صورت یارانه از طرف دولت به مدت یک سال به آنها پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،هادی ابراهیمی افزود: طرح یارانه دستمزد یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های دولت در حوزه اشتغال است که در راستای حمایت نیروی کار شغلی اولی و کارفرمایان با پرداخت یارانه به حساب صاحبان کارگاه های بکارگیرنده افراد مشمول هدف این طرح، توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می شود.

وی در خصوص شرایط نیروی کار اظهارداشت: سن جویندگان کار  نباید از 37 سال بیشتر باشد اما برای زنان سرپرست خانوار جوینده کار شرط سنی تا سقف 45 سال است و همچنین دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر که از جمله شرایط جذب است.

ابراهیمی داشتن مجوز فعالیت از دستگاه اجرایی و  کد بیمه کارگاهی تامین اجتماعی را از جمله شرایط واحد پذیرنده ذکر کرد.

وی گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت pyd.mcls.gov.ir جهت ثبت نام اقدام کنند و همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های   33661762-5 تماس و یا از طریق دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی استان اقدام کنند.

کاهش هزینه های بکارگیری نیروی کار جدید برای کارفرما به منظور پایداری تولید و اشتغال، افزایش فرصت اشتغال به ویژه برای دانش آموختگان دانشگاهی در بازار کار، حمایت از ارتقاء تولید داخلی و رقابت پذیری در بنگاههای اقتصادی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، ارتقاء سطح سرمایه انسانی کارگاههای فعال بخشهای خصوصی و تعاونی در مناطق کم برخوردار و حمایت از بنگاههای بخشهای تعاونی و خصوصی به شدت آسیب دیده از پدیده شیوع کرونا از اهداف این طرح است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز