صورت گرفت؛

آغاز عملیات ساخت ۳ پروژه آموزشی خیرساز در پارسیان

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۰:۱۶:۰۶
کد خبر: ۱۰۷۳۰۶۵
آغاز عملیات ساخت ۳ پروژه آموزشی خیرساز در پارسیان
با حضور مدیرکل اموزش و پرورش استان هرمزگان، عملیات ساخت ۳ پروژه خیرساز آموزشی در شهرستان پارسیان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دادی زاده در حاشیه آیین کلنگ زنی با بیان اینکه مدرسه سازی در پارسیان به پویشی امید بخش تبدیل شده است، گفت: پویش مردمی "آجر به آجر"با هدف اشاعه فرهنگ مشارکت برای مدرسه سازی و استفاده از ظرفیت خیرین و مردم راه اندازی شده است و امکان مشارکت برای همه اقشار جامعه در ساخت و توسعه مدارس وجود دارد.

وی عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح، با همت و مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان سه پروژه آموزشی دیگر به سایر پروژه های در حال این ساخت این شهرستان اضاف گردید.

دادی زاده تصریح کرد: دبیرستان ۹کلاسه شهر پارسیان، دبستان 6 کلاسه روستای بمبری و سالن چند منظوره روستای بهده با همت و مشارکت ۵۰درصدی خیرین نیک اندیش محمد صدیق بازماندگان، حاج صقر آل غانم و حسین زارع و با زیربنایی به مساحت 1700 متر مربع ساخته خواهد شد.

به گفته ی این مسوول؛ پارسیان به دلیل مهاجرت پذیر بودن هر ساله بر جمعیت دانش آموزی آن افزوده می شود که افتتاح این مدارس، در رفع نیاز فضای آموزشی این شهرستان موثر واقع می شود.

گفتنی است آیین کلنگ زنی پروژه های فوق الذکر با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان، فرماندار، ائمه جمعه، مدیر آموزش و پرورش و اعضای شورای آموزش و پرورش در شهرستان پارسیان برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز