رئیس کمیته امداد اداره خمینی شهر در شهرستان بشاگرد خبر داد:

کمک ۲۳۷ میلیون تومانی خیرین به نیازمندان خمینی‌ شهر در بشاگرد

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۰:۲۷:۲۳
کد خبر: ۱۰۷۳۰۷۹
رئیس کمیته امداد اداره خمینی شهر در شهرستان بشاگرد، گفت: با همکاری و مشارکت خیرین، مبلغ 237 میلیون تومان برای خدمت‌رسانی به نیازمندان مناطق محروم خمینی شهر هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد حسن واحدی در این خصوص گفت: از افتخارات کمیته امداد این است که به‌عنوان یک‌نهاد مردمی در خدمت محرومان جامعه است که جا دارد در این شرایط سخت اقتصادی و شیوع بیماری کرونا از همیاری‌های خیرین که همیشه در مقاطع مختلف به کمک این نهاد آمده اند تشکر و قدرانی نمایم.

واحدی افزود: با همکاری و مشارکت خیرین، مبلغ 237 میلیون تومان برای خدمت‌رسانی به نیازمندان مناطق محروم خمینی شهر در شهرستان بشاگرد هزینه شده است که مهم‌ترین خدمات ارائه‌شده به خانواده‌های نیازمند در این منطقه محروم، ساخت 24 چشمه سرویس بهداشتی و حمام بااعتبار 156 میلیون تومان می‌باشد.

این مقام مسئول یادآور شد: همچنین از ابتدای مهرماه امسال تاکنون با کمک خیرین، تعداد 45 منبع ذخیره آب (500 لیتری) به ارزش 30 میلیون تومان، 150 بسته غذایی به ارزش 41 میلیون تومان و 200 کیسه آرد به ارزش 10 میلیون تومان بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در روستاهای محروم و دورافتاده خمینی‌ شهر توزیع گردیده است.

رئیس کمیته امداد اداره خمینی شهر با تأکید بر این مطلب که علی‌رغم همه محدودیت‌ها در این سال‌ها تلاش کردیم از خانواده‌های نیازمند حمایت کنیم، افزود: در حال حاضر یک هزار و 102 خانواده تحت حمایت کمیته امداد اداره خمینی شهر هستند و از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز