مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خبر داد:

انتشار فراخوان هفتمین جشنواره استانی رسانه های خلیج فارس

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۸:۲۱:۱۶
کد خبر: ۱۰۷۳۵۰۰
انتشار فراخوان هفتمین جشنواره استانی رسانه های خلیج فارس
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ،از انتشار فراخوان هفتمین جشنواره استانی رسانه های خلیج فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان ، رضا کمالی زرکانی در این خصوص گفت : این جشنواره با همکاری استانداری هرمزگان با موضوع اطلاع رسانی ، آگاه سازی ، آموزش و امیدآفرینی در دوران شیوع کرونا با هدف معرفی فرصت و قابلیت  رسانه های محلی در آموزش و نقش آنان، اطلاع رسانی عمومی در وضعیت بحران شیوع کرونا ، بررسی وضعیت موجود رسانه ای در بهره گیری از دانش روزآمد اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی زمان بحران شیوع کرونا و تجلیل از تلاش اصحاب رسانه هرمزگان در زمان بحران شیوع کرونا برگزار می شود.

وی به محورهای جشنواره اشاره کرد و بیان داشت : تمامی فعالان عرصه رسانه استان اعم از « مکتوب، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری » دارای مجوز فعالیت از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی می توانند آثارشان را با موضوع جشنواره در بخش ها و محورهای سرمقاله و یاداشت گزارش تحلیلی ، خبر ، عکس های خبری ، تیتر و محصولات چندرسانه ای در سامانه جشنواره در سایت معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی به نشانی khalijfars.pressfestival.ir  بارگذاری کنند.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد : آثار ارسالی در هر بخش باید در دوره زمانی اسفندماه 1398 تا شهریورماه 1399 در یکی از رسانه های دارای مجوز استان هرمزگان منتشر شده باشند و دقت فرمایید فایل اثر با پسوند pdf یا jpg  با حداکثرحجم mg 2 بارگذاری شود.

کمالی زرکانی یادآور شد : مدت زمان بارگذاری آثار پنجم آبان ماه می باشد و پس از داوری از برگزیدگان در 25 آذر ماه روز پژوهش تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی به جوایز جشنواره اشاره کرد و گفت : به مقام اول تا سوم علاوه بر دیپلم و لوح افتخار به ترتیب مبلغ 15 ، 10 و 7 میلیون ریال هدیه نقدی اهداء می شود.

گفتنی است : برای اطلاع بیشتر از فراخوان می توانید به اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی هرمزگان- اداره امور رسانه  تلفن:33446555 تماس بگیرید.

نظر شما