معاون پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:

کسب رتبه سوم کشوری جشنواره تولید محتوای الکترونیکی توسط هنرجویان هرمزگانی

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۰۷۳۵۳۸
کسب رتبه سوم کشوری جشنواره تولید محتوای الکترونیکی توسط هنرجویان هرمزگانی
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان، گفت: بر اساس اعلام نتایج کشوری در سامانه رشد، ریحانه مرادی و آمنه حیدری فراز دو هنرجوی مینابی، رتبه سوم کشوری نهمین جشنواره تولیدمحتوای الکترونیکی در گروه هنرجویان را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مرتضی رئیسی گفت: بر اساس اعلام نتایج کشوری در سامانه رشد، ریحانه مرادی و آمنه حیدری فراز دو هنرجوی مینابی رتبه سوم کشوری نهمین جشنواره تولیدمحتوای الکترونیکی در گروه هنرجویان را به خود اختصاص دادند. همچنین آثارمحمد امین رنجبری از دانشگاه فرهنگیان در گروه دانشجو معلمان و مریم مبینی از شهرستان قشم در گروه معلمان جزو آثار قابل تقدیر شناخته شد.

وی افزود: در مرحله استانی جشنواره، از 603 اثر ثبت نامی ، 380 اثر به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال که پس از داوری، 15 اثر برتر به مرحله کشوری راه یافت.

رئیسی در ادامه گفت: جشنواره تولید محتوای الکترونیکی هر ساله در جهت دستیابی به توسعه و تعمیق فرهنگ تولید محتوای الکترونیکی درسی و تولید محتوای چندرسانه‌ای متناسب با نیاز معلمان و دانش‌آموزان و بهره‌گیری هوشمندانه در فرآیند تدریس، یادگیری و توانمندسازی مدرسه برای ایفای نقش محوری در نیل به وضع مطلوب برگزار می گردد. این جشنواره در دو مرحله (مرحله بصورت استانی و مرحله دوم بصورت کشوری ) در گروه‌های دانش‌آموزان ، هنرجویان ، مدرسان و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان و فرهنگیان آموزشی، اداری شاغل در ادارات و مدارس برگزار می گردد.

رئیسی افزود: در این دوره از جشنواره هشتاد و چهار هزار اثر در شبکه رشد ثبت نام نموده و قریب به پنجاه هزار نفر نسب به ارسال آثار به دبیرخانه‌های استانی جشنواره، اقدام نموده اند که پس از ارزیابی توسط گروه‌های بررسی و تحلیل محتوای استانها حدود 600 اثر به دبیرخانه مرکزی جشنواره بارگزاری و نفرات اول تا سوم تمامی استانها به منظور مشخص شدن نفرات منتخب کشوری در گروه‌های دانش آموزی، هنرجویان، هنرآموزان، دانشجومعلمان و فرهنگیان با یکدیگر به رقابت پرداختند، که درنهایت برگزیدگان کشوری در گروه‌های پنجگانه معرفی گردیده اند.

 

نظر شما