فرماندار پارسیان:

فرهنگ وقف در ایران و اسلام از جایگاه والایی برخوردار است

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۸:۵۳
کد خبر: ۱۰۷۵۱۰۰
فرماندار پارسیان: گفت جایگاه وقف در جمهوری اسلامی بالاست و برای عمومیت دادن به آن ضرورت دارد و به مناسبت دهه وقف، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه پارسیان با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، در این دیدار  رضاپور  ضمن تبریک این دهه به مجموعه اوقاف شهرستان برای آنها آرزوی موفقیت کرد و در ادامه تاکید داشت: جایگاه وقف در جمهور ی اسلامی بالاست و برای عمومیت دادن به آن ضرورت دارد.

وی ضمن قدردانی از زحمات مدیر اوقاف پارسیان، ساماندهی های صورت گرفته در سالهای اخیر در حوزه اوقاف و امور خیریه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در وقف اصل سرمایه از بین نمی رود و از منافع آن در راهی که واقف عنوان کرده است استفاده خواهد شد و نمی توان در راهی به جز نیت واقف آن را استفاده کرد.

فرماندار پارسیان،ادامه داد: اطلاع رسانی از ثمرات و برکات اقدامات انجام گرفته، سبب دیده شدن زحمات و نتیجه وقف برای واقف، بازماندگان وی و در سطح جامعه شده و افزایش اعتماد مردم به متولیان ساماندهی امور را به دنبال دارد که نتیجه آن تشویق به امر وقف خواهد بود.

در پایان این دیدار، رییس اداره اوقاف شهرستان، گزارشی از آمار و ارقام موقوفات در پارسیان ارائه کرد و اذعان داشت: وقف در سال جاری نسبت به سال گذشته از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.

وی همچنین به بررسی مسائل و مشکلات این اداره و برخی از موارد دیگر پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز