رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس خبر داد:

اهدای ۳۵ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان خانواده‌های ایتام

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۳:۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۰۷۵۱۶۴
رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس، گفت: ۹۷۰ فرزند طرح اکرام و محسنین کمیته امداد منطقه دو بندرعباس در شش‌ماهه نخست امسال از کمک یک میلیارد و 360 میلیون تومانی حامیان خود بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مسیح الله مرادی در این خصوص گفت: ۹۷۰ فرزند طرح اکرام و محسنین کمیته امداد منطقه دو بندرعباس در شش‌ماهه نخست امسال از کمک یک میلیارد و 360 میلیون تومانی حامیان خود بهره‌مند شدند که این میزان کمک نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد رشد داشته است.

وی افزود: از مجموع کمک‌های اهداء شده توسط حامیان به فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد، مبلغ یک میلیارد و 76 میلیون تومان به‌صورت نقدی و 284 میلیون تومان به‌صورت غیر نقدی (کالا) بوده است.

مرادی گفت: رویکرد اصلی طرح اکرام ایتام و محسنین، توجه به حفظ عزت و کرامت خانواده‌های تحت حمایت است.

رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس بر تهیه و توزیع تجهیزات لازم برای تحصیل دانش‌آموزان جامعه هدف تأکید و گفت: بر همین اساس کمیته امداد با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده باهم افزایی منابع دولتی و کمک‌های خیران و حامیان ایتام و محسنین تلاش می‌کند تا هیچ دانش‌آموز نیازمندی در سال تحصیلی جدید از تحصیل بازنماند.

وی افزود: حامیان بزرگوار از ابتدای شروع سال تحصیلی نیز تاکنون، با اهدای ۲۰ دستگاه تبلت و ۱۵ گوشی هوشمند به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان بستر مناسب‌تری برای تحصیل فرزندان معنوی خود را فراهم نموده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز