فرماندار شهرستان رودان خبر داد:

با تهدید کنندگان سلامت مردم برخورد می کنیم

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۴:۲۱
کد خبر: ۱۰۷۶۱۲۲
با تهدید کنندگان سلامت مردم برخورد می کنیم
جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان رودان به ریاست غلامپور فرماندار و با حضور علیمراد مدیر شبکه بهداشت و درمان و اعضای این ستاد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، غلامپور در ابتدای این جلسه با تاکید بر نقش مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و قطع زنجیره انتقال ویروس گفت: شهرستان رودان در مراسمات تاسوعا و عاشورا و اربعین نشان داد که با همدلی مردم و مسئولین کرونا قابل کنترل و ریشه کنی است و درحال حاضر وضعیت مطلوبی را سپری می کند اما با توجه به افزایش آمار مبتلایان و فوتی بیماران کرونایی در استان های همجوار باید تدابیر لازم را اندیشید.

وی افزود: کلیه دستگاههای اجرایی و نهادها همسو با شبکه بهداشت و درمان نظارتها بر اصناف، ادارات، اماکن عمومی و مدارس را تشدید کنند تا در پیک سوم کرونا غافلگیر نشویم.

فرماندار رودان اظهار داشت: اصناف و کلیه افرادی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند، سلامت جامعه را تهدید می کنند و ما با تهدید کنندگان سلامت مردم برخورد میکنیم .

در ادامه این جلسه علیمراد گزارشی از وضعیت کرونا شهرستان در مهرماه ارائه کرد و گفت: اکیپ های بازرسی شبکه بهداشت و درمان نظارتهای خود را بر نحوه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی واحد‌های صنفی، تولیدی، صنعتی، خدماتی، کارگاهی و ادارات تشدید نموده اند.

مواردی از جمله تشکیل اکیپ های نظارتی با مشارکت آموزش و پرورش، اصناف و بخشداران جهت تشدید نظارت ها بر روستاها و مراکز پرتردد و همچنین آموزش آنها جهت استفاده از هرگونه ماسک استاندارد طبی یا پارچه ای و پلمپ اصناف و ادارات و ارگان های خدماتی متخلف بدون هیچ اغماضی مصوب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز