فرمانده انتظامی استان هرمزگان:

امنیت یک تولید اجتماعی و نتیجه کارکرد نیروی انتظامی و مشارکت عمومی است

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۸:۲۷:۵۲
کد خبر: ۱۰۷۶۶۸۲
فرمانده انتظامی استان هرمزگان، در همایش پلیس و اصناف، امنیت را یک تولید اجتماعی و نتیجه کارکرد نیروی انتظامی و مشارکت عمومی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سردار غلامرضا جعفری در همایش پلیس و اصناف در جمع مدیران اتحادیه و اتاق اصناف استان طی سخنانی بیان داشت: بنا به فرمایشات مراجع و بزرگان بعد از انجام واجبات ،خدمت به خلق بالاترین عبادت است.

وی افزود :امنیت قائل به یک زمان نیست بلکه امنیت یک تولید اجتماعی است و نتیجه کارکرد همه دستگاه و مشارکت و همکاری خوب مردم است.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه امنیت اگر می خواهد پایدار باشد باید با تملک مردم باشد ، اظهار داشت : امنیت پلیسی صرف هزینه دارد و هزینه پرداخت شده پایدار نیست و نمی تواند امنیت پایدار ایجاد کند بلکه یک امنیت شکننده و بی ثبات است.

سردار جعفری با تاکید به حضور و مشارکت مردم در تولید امنیت خاطر نشان کرد: برای ایجاد یک امنیت پایدار مشارکت مردم امری لازم و ضروری است و نگاه ما به مقوله امنیت باید یک نگاه اتحاد برانگیز باشد چرا که تنها با وحدت ، یک دلی و اتحاد می توانیم امنیتی با ثبات و پایدار در سایر حوزه ها داشته باشیم .

وی تصریح کرد: جامعه بزرگ اصناف با حمایت های بی دریغ خود تاثیر مطلوبی در رشد ، پیشرفت و آبادانی جامعه داشته اند و در زمان جنگ نیز از هیچ حمایتی فرو گذار نکرده و خالصانه پای کار بوده اند و در حال حاضر که ما در جنگ اقتصادی دشمن هستیم جایگاه اصناف بسیار ارزشمند است و این شرایط فعلی اقتصادی به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تمام شدنی است و باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم از این شرایط گذر کنیم.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در ادامه با بیان اینکه کسبه و بازاریان افراد فهیم و نخبگان این جامعه هستند ، بیان داشت: باید از ظرفیت های استان به خوبی استفاده کنیم و در جهت اشتغال و در راستای کاهش جرایم در جامعه بویژه در سطح صنوف و اماکن بزرگ تجاری بیش از پیش تلاش کنیم .

گفتنی است در پایان این همایش از تعدادی از مدیران و مدیران صنوف نمونه و منتخب با اهداء لوح و هدایایی تقدیر و تجلیل گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز