معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان خبر داد:

یک پلمپ و نصب پارچه در نهمین روز طرح نظارتی

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۸:۳۶:۱۴
کد خبر: ۱۰۷۶۶۸۵
یک پلمپ و نصب پارچه در نهمین روز طرح نظارتی
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان، گفت: در نهمین روز از طرح نظارتی بازرسان این سازمان 672 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی بعمل آمد.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش اظهار داشت: با گذشت نه روز از آغاز طرح پایش کالا و خدمات در سطح استان بازرسان این سازمان بصورت مستمر از واحدهای صنفی و خدماتی بازرسی بعمل می آورند.

پیروی منش افزود: در 29 مهر ماه بازرسان این سازمان بیش ا ز 672 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی بعمل آوردند که از این تعداد بازرسی 83 پرونده تخلف تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی مجموع تخلفات کشف شده را 92 مورد به ارزش ریالی بالغ بر 288 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در شبانه روز گذشته شهروندان 26 مورد از گزارشات خود را بصورت تماس تلفنی به سامانه 124 اطلاع دادند.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اهم اقدامات بازرسی در شبانه روز گذشته را پلمپ یک واحد میوه فروشی به علت تکرار تخلف مبنی بر گرانفروشی، نصب پارچه بر سردرب یک واحد مرغ فروشی واقع در بازار روز بندرعباس و بازدید از مراکز نگهداری کالا شامل انبارها و سردخانه ها، بازدید از میدان تره بار، رصد بازار مرغ گرم، بازدید از مراکز پخت نان و برگزاری گشت های مشترک دانست.

پیروی منش در پایان گفت: شماره تلفن ۱۲۴ سازمان به عنوان پل ارتباطی حوزه نظارت و بازرسی با شهروندان است، افزود: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در سطح بازار مراتب را برای بررسی به این سازمان اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز