معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان خبر داد:

پرونده واحدهای صنفی متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۰:۴۴:۵۶
کد خبر: ۱۰۷۷۳۶۳
پرونده واحدهای صنفی متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان، گفت: بازرسان این سازمان در 48 ساعت گذشته 826 مورد بازرسی از واحدهای صنفی بازدید بعمل آوردند.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش افزود: از مجموع بازرسی‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در 48 ساعت گذشته66 فقره پرونده تخلف تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی اظهار داشت: در 48 ساعت گذشته بازرسان سازمان 826 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی در استان انجام داده اند.که از این تعداد بازرسی های انجام شده 84 بند تخلف به ارزش ریالی 303 میلیون ریال جهت رسیدگی و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

پیروی منش ادامه داد: علاوه بر بازرسی‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ، 9 گشت مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی، دانشگاه‌ علوم پزشکی، اماکن عمومی و با دیگر دستگاه‌های نظارتی استان انجام شده است.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان بیان کرد: شهروندان 25 مورد تماس با ستاد خبری سازمان گزارشات خود را به ثبت رسانده اند.

وی اهم اقدامات بازرسی در 48 ساعت گذشته را بازدید از مراکز نگهداری کالا شامل انبارها و سردخانه ها، بازدید از میدان تره بار، رصد بازار مرغ گرم، بازدید از مراکز پخت نان و برگزاری گشت های مشترک دانست.

پیروی منش در پایان اظهار داشت: شهروندان، در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند با اعلام به سامانه تلفنی 124 ما را در رصد بازار همیاری نمایند.

نظر شما