مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد:

کسب گواهینامه استاندارد پس از انجام فاز ممیزی خارجی

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۱:۱۷:۳۰
کد خبر: ۱۰۷۷۳۹۸
کسب گواهینامه استاندارد پس از انجام فاز ممیزی خارجی
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، از طراحی و پیاده سازی سیستم مدیریت منطقی مصرف حامل های انرژی و بهبود مداوم عملکرد و اخذ گواهینامه استاندارد این سیستم پس از انجام فاز ممیزی خارجی در بندر شهید رجایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری در هرمزگان، علی رضا محمدی کرجی ران  با بیان اینکه  استقرار موفق سیستم مدیریت انرژی از فرهنگ بهبود عملکرد انرژی که وابسته به تعهد همه سطوح سازمانی است پشتیبانی می کند تصریح کرد: این سیستم مجموعه را قادر به تنظیم و دستیابی به اهداف کلان و خرد انرژی، انجام اقدامات مورد نیاز برای بهبود عملکرد و اثبات انطباق سیستم خود با الزامات استاندارد بین المللی iso50001  جهت افزایش قابلیت رقابتی  و دستیابی به اهداف کلی کاهش تغییرات اقلیمی از طریق کاهش انتشار گازهای گل خانه ای مرتبط با انرژی می نماید.

وی گفت: ارتباط تنگاتنگ انرژی و توسعه اقتصادی، اجتماعی و انتظاری که از افزایش قیمت انرژی در آینده وجود داشت استقرار سیستم مدیریت انرژی مبتنی بر استاندارد ISO50001-2018  در بندر شهید رجایی مورد توجه همکاران اداره برق و تاسیسات بندر شهید رجایی قرارداد. 

مدیر منطقه و یژه اقتصادی بندر شهید رجایی افزایش بهره وری انرژی،کمک به کاهش هزینه ها، کسب برتری رقابتی، افزایش اثر بخشی، ترویج بهترین روشهای مدیریت مصارف انرژی، بهبود عملکرد سیستم مدیریت انرژی، اجرای شیوه های سازگار با محیط زیست، کمک به سازمان در جهت بهبود شهرت، کمک به سازمان در مدیریت عملکرد انرژی، کمک به بهبود مستمر سازمان را مزایای سیستم مدیریت انرژی ISO 50001 عنوان کرد.

به گفته محمدی کرجی ران پس از پیاده سازی این سیستم در مجتمع بندری شهید رجایی و انجام فاز ممیزی خارجی توسط شرکت INTERCERT GMBH-Group of MTIC این بندر موفق به کسب گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت انرژی برای بازه زمانی سه ساله شد. 

شایان ذکر است ؛ ISO 50001 به سازمانها کمک می کند تا چگونگی استفاده از انواع حامل های انرژی و روش های واقع بینانه کاهش مصرف، آلودگی ها و هزینه ها را مشخص نمایند این استاندارد بین المللی، علاوه بر ارائه  شیوه های مدیریت انرژی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، تعهد سازمان به کاهش اثرات زیست محیطی را نیز نشان می دهد و این موضوع سبب افزایش رقابت‌پذیری سازمان و دستیابی به کسب و کارهای جدید می‌گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز