معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان خبر داد:

۱۰ گشت مشترک نظارتی در ۴۸ ساعت گذشته

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۵:۵۳
کد خبر: ۱۰۷۸۱۴۷
۱۰ گشت مشترک نظارتی در ۴۸ ساعت گذشته
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان، گفت: بازرسان این سازمان در 3 الی 4 آبان ماه 10 گشت مشترک با دستگاه های نظارتی برگزار نموده اند.
به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش افزود: : در 48 ساعت گذشته بازرسان سازمان 740 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی در استان انجام داده اند.که از این تعداد بازرسی های انجام شده 56 بند تخلف به ارزش ریالی 194 میلیون ریال جهت رسیدگی و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی اظهار داشت: از مجموع بازرسی‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در 48 ساعت گذشته44 فقره پرونده تخلف تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

پیروی منش ادامه داد: در این مدت 10 گشت مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی، دانشگاه‌های علوم پزشکی، اماکن عمومی و با دیگر دستگاه‌های نظارتی استان انجام شده است.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان بیان کرد: شهروندان هم در 48 ساعت گذشته23 مورد تماس با ستاد خبری سازمان گزارشات خود را به ثبت رسانده اند.

وی اهم اقدامات بازرسی در 48ساعت گذشته را بازدید از مراکز نگهداری کالا شامل انبارها و سردخانه ها، بازدید از میدان تره بار، رصد بازار مرغ گرم، بازدید از مراکز پخت نان ، بازدید از مراکز عرضه سیمان و برگزاری گشت های مشترک دانست.

پیروی منش در پایان اظهار داشت: شهروندان، در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند با اعلام به سامانه تلفنی 124 ما را در رصد بازار همیاری نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز