فرمانده انتظامی استان خبرداد:

کشف بیش از۸۶۰ کیلو مواد افیونی در اجرای طرح ضربتی در هرمزگان

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۸:۲۹:۲۲
کد خبر: ۱۰۷۸۵۹۰
فرمانده انتظامی استان هرمزگان، از شناسایی و دستگیری 25 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر و کشف 862 کیلو مواد افیونی در اجرای یک طرح ضربتی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سردار غلامرضا جعفری  گفت: ماموران انتظامی استان هرمزگان در ادامه طرح مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان طرح ضربتی مقابله با قاچاق مواد مخدر را به مدت 48 ساعت در استان اجرا کردند.

وی افزود : در اجرای این طرح 4 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر شناسایی و توقیف ، 25 قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ دستگیر و 126 معتاد متجاهر و بلامکان جمع آوری شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطر نشان کرد: در این طرح در مجموع 862 کیلو و875 گرم مواد مخدر تریاک از قاچاقچیان کشف و یک باند قاچاق مواد مخدر شناسایی و اعضاء آن دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان بر شمرد و تصریح کرد: پلیس با توان عملیاتی بالا اجازه نخواهد داد هنجارشکنان و توزیع کنندگان مواد مخدرجوانان این مرز و بوم را آلوده کنند و ضروری است شهروندان و مردم خوب و فهیم استان هرگونه موارد هنجارشکنی را از طریق تلفن فوریت های 110به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز