مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:

کسب جایزه بنیاد فرهنگی البرز توسط دو دانش آموز هرمزگانی

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۸:۳۷:۴۶
کد خبر: ۱۰۷۸۶۰۰
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از کسب جایزه بنیاد فرهنگی البرز توسط دو دانش آموز هرمزگانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی  با اعلام این خبر افزود: امیر مهدی جعفری از آموزشگاه اسدپور ناحیه دو بندرعباس(عضو پژوهش سرای ناحیه دو)و مبینا وطن خواه دانش آموز آموزشگاه فرزانگان ناحیه یک (عضو پژوهش سرای ناحیه یک) ، جایزه بنیاد فرهنگی البرز را کسب کردند.

وی گفت :در مقطع متوسطه دوم از هررشته 5 نفر انتخاب شده که مبینا وطن خواه در این گروه تجربی بعنوان   نفر اول حائز دریافت این جایزه شده است.

دادی زاده ادامه داد: بنیاد فرهنگی البرز در سال ۱۳۴۲ شمسی با هدف کمک به اشاعه فرهنگ کشور و تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی و تشویق دانشجویان و دانش‌آموزان برگزیده و نوباوگان و نوجوانان با استعداد ایرانی، از طریق اعطای «جایزه بنیاد البرز» به همت مرحوم حسینعلی البرز، تأسیس و وقف شده و طی بیش از نیم قرن، چندین هزار نخبه برتر علمی کشور را مورد حمایت و تشویق قرار داده است.

وی اضافه کرد:در سال جاری مقارن با  پنجاه و هشتمین سال تاسیس بنیاد فرهنگی البرز باتوجه به شرایط خاص و شیوع ویروس کرونا، همایش تجلیل برگزیدگان  از طریق ارتباط ویدیو کنفرانس با حضور محدود برگزیدگان و رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در سالن اجتماعات سازمان اوقاف و امور خیریه  هر استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اموزش و پرورش استان هرمزگان خاطر نشان کرد:در این مراسم  از منتخبین 24 استان  ( دانش ‌آموزان مقطع متوسطه اول ۲۶ نفر، دانش ‌آموزان مقطع متوسطه دوم ۲۵ نفر تقدیر به عمل خواهد آمد.

قابل ذکر دانش آموزان هرمزگان برای دومین سال متوالی موفق به کسب این جایزه شده اند.

نظر شما