در دیدار استاندار هرمزگان با وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح شد:

اعلام آمادگی وزیر صمت برای رفع مشکلات صنایع هرمزگان

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۹:۱۱:۲۲
کد خبر: ۱۰۷۸۶۳۱
استاندار هرمزگان با علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،فریدون همتی در این دیدار با اشاره به پروژه بزرگ آب شیرین کن یک میلیون متر مکعبی بندرعباس، عنوان کرد: این ابرپروژه ملی با استفاده از ظرفیت داخلی و باور به توانمندی مهندسان و جوانان کشورمان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: به زودی بهره‌برداری از فاز نخست این ابر پروژه که تامین کننده آب شرب و صنایع در استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد خواهد بود، با دستور ریاست محترم جمهوری آغاز می‌شود.

همتی در ادامه به دیگر صنایع فعال در این استان اشاره کرد و افزود: صنایع دریایی به ویژه کشتی سازی از ظرفیت های مهم هرمزگان محسوب می شوند و با توجه به دستور معاون اول محترم رئیس جمهور، شورای عالی صنایع دریایی باید به سرعت فعال شود تا مسائل این بخش نیز به طور دقیق بررسی و حمایت از صنایع دریایی در اولویت باشد.

استاندار هرمزگان همچنین رفع مشکلات دیگر صنایع هرمزگان را مورد پیگیری قرار داد و خواستار تامین مواد اولیه کارخانجات صنعتی و مواد غذایی در این استان شد.

وی افزود: پیشنهادات و پیگیری ها مورد استقبال وزیر صمت قرار گرفت و با اعلام آمادگی جهت رفع موانع به زودی برای عملیاتی شدن موارد مطروحه به هرمزگان سفر خواهد کرد.

نظر شما