در نشست کمیته اشتغال بستک مطرح شد:

بررسی آخرین اقدامات جهت اجرای سند توسعه اشتغال و سیاست های فعال بازار کار

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۰۸:۵۳:۳۴
کد خبر: ۱۰۷۹۷۳۰
بررسی آخرین اقدامات جهت اجرای سند توسعه اشتغال و سیاست های فعال بازار کار
در  جلسه کمیته اشتغال وسرمایه گذاری بستک، عملکرد دستگاه های اجرایی در خصوص اجرای برنامه ها و سیاست های فعال بازار کار از جمله طرح کارورزی، یارانه دستمزد، معافیت بیمه ای و مشاغل خانگی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،در این نشست، دبیر کمیته اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بستک با تشریح وضعیت اجرای طرح های ملی کارورزی، مشاغل خانگی و یارانه دستمزد گفت: با توجه به اهمیت این طرح ها، دستگاههای اجرایی باید تمام توان خود را در اجرای کمی و کیفی طرح های مورد نظر به کار گیرند.

فرماندار بستک در این جلسه با اشاره به اهمیت تکمیل زنجیره ارزش صنایع طیور و دامپروری در شهرستان از تشکیل شرکت تعاونی دامپروری سپهر پردیس دهنگ و طرح زنجیره کامل چرخه تولید در صنعت دامپروری توسط این تعاونی خبر داد.

در این نشست، مقرر شد با توجه به اهمیت تکمیل زنجیره ارزش صنعت طیور شهرستان در سند توسعه اشتغال، واحد تولید جوجه یک روزه و مرغ تخم گذار در اسرع وقت تعیین تکلیف شده و برنامه اجرایی برای جذب سرمایه گذار در این خصوص با محوریت مدیریت جهاد کشاورزی و اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی شهرستان تدوین و جلسات اختصاصی برای جذب سرمایه گذار برگزار شود.

لازم به ذکر است طرح تولید جوجه یک روزه و مرغ تخم گذار در حال حاضر توسط یکی از تعاونی های شهرستان در دست اقدام و فعلاً راکد می باشد و در صورت راه اندازی این واحد یکی از نیازهای اساسی مرغداران جنوب کشور مرتفع خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز