با حضور استاندار هرمزگان صورت گرفت؛

​افتتاح مرکز بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در هرمزگان

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۹:۴۷:۴۰
کد خبر: ۱۰۸۰۴۷۴
​افتتاح مرکز بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در هرمزگان
با حضور استاندار هرمزگان، معاون امور اقتصادی و هماهنگی استانداری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی مرکز شبانه‌روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در بندرعباس، افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در آیین افتتاح این مرکز، استاندار هرمزگان، عنوان کرد: راه اندازی مرکز شبانه‌روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری، بنا به تصمیم وزرای کشور و صنعت، معدن و تجارت و در راستای حمایت فوری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی صورت گرفته است.

فریدون همتی ادامه داد: به محض اعلام مشکلات واحدهای تولیدی در زمینه های مختلف به این مرکز، این مسائل به سرعت و بلافاصله در دستور رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: پیگیری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی اعلام شده به این مرکز، از طریق بازدید میدانی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

استاندار هرمزگان افزود: در شرایط جنگ اقتصادی دشمنان علیه کشورمان و همچنین شیوع ویروس کرونا، این مرکز بستر مناسبی را جهت دسترسی سریع واحدهای تولیدی به دستگاه‌های اجرایی مسئول در حوزههای مختلف فراهم کرده است.

وی بیان داشت: واحدهای تولیدی مسائل خود را به این مرکز منتقل و اعلام کنند تا پشتیبانی لازم از آنها صورت گرفته و به مشکلات آنها سریعا رسیدگی شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در حاشیه افتتاح مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری در استان هرمزگان گفت: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ها با راه اندازی این مرکز موضوعات مرتبط با تولید استان اعم از معدنی، صنعتی و کشاورزی در اسرع وقت و حداقل زمان ممکن به مشکلات این واحدها رسیدگی می شود.

وی افزود: با تدابیر استاندار معرز استان و هم اندیشی که در استان اتفاق افتاده است در 7 ماهه گذشته برابر اعلام ریاست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و همچنین وزیر کشور کارگروه رفع موانع تولید استان رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است .

قاسمی ضمن اشاره به مشاهده رشد در حوزه تولیدات صنایع بزرگ استان اظهار داشت: با افتتاح این مرکز، پاسخگوی نیاز بخش خصوصی را در حداقل زمان ممکن، خواهیم داشت .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهار داشت: تمامی فعالین اقتصادی با مراجعه به این مرکز می توانند مسائل و مشکلات ثبت و جهت رفع آن پیگیری نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز