صورت گرفت؛

بازدید رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری از روند اجرای بهسازی معابر در طرح‌ محله به محله

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۲:۳۷:۲۹
کد خبر: ۱۰۸۰۶۴۹
بازدید  رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری از روند اجرای   بهسازی معابر در طرح‌ محله به محله
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، از اصلاح، بهسازی و نصب تابلوها و علائم ترافیکی، در طرح محله به محله بازدید و بر عملکرد تیم اجرایی نظارت نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حسین اخلاقی با حضور در طرح هفتگی محله به محله، بصورت مستقیم و میدانی از روند فعالیت اکیپ اجرایی سازمان بازدید کرد.

در راستای اجرای طرح محله به محله هر هفته نقاطی از شهر مورد بازدید و بررسی سازمان حمل و نقل قرار خواهد گرفت، و در صورت نیاز، تجهیزات ایمنی ترافیکی اصلاح و بهسازی می شوند.

حسین اخلاقی ریاست این سازمان با حضور و بازدید و بررسی فعالیت کارکنان اجرایی سازمان که احیا و بازسازی تابلوها و اقلام ترافیکی را  در این طرح انجام می دهند، بر اهمیت، دقت و مطالعه دقیق بر نقاط و رفع و رجوع مشکلات تاکید کرد.

در بخشی از فعالیت طرح محله به محله هشتم آبان ماه با نظارت رئیس سازمان، تعمیر و اصلاح ماژول های های فانوس های تقاطع داماهی، خلیج فارس، بلوار معلم، و تعویض فانوس چهارراه مطهری انجام شد.

همچنین نصب تابلو ایستگاه تاکسی، جمع آوری و نصب تابلو تقسیم کننده معمولی، جمع آوری و تعویض سر تابلوهای فرسوده، جمع آوری و نصب مجدد تابلوهای فرسوده، تحت نظارت مستقیم وی انجام شد.

در این بازدید رئیس سازمان علاوه بر معابر و بررسی وضعیت تجهیزات ایمنی ترافیکی، ایستگاه های تاکسی و اتوبوس سطح شهر را مورد بررسی قرار داد.

هدف از اجرا و مشارکت سازمان حمل و نقل شهرداری در این طرح ، بررسی دقیق تر و نظارت بیشتر بر تجهیز علائم ترافیکی و تابلو علایم در معابر فرعی و محلات است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز