رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

ارائه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در کنگره بین المللی یوسرن

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۰۹:۰۸:۲۰
کد خبر: ۱۰۸۴۸۵۷
ارائه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در کنگره بین المللی یوسرن
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، در دومین روز از برگزاری کنگره بین المللی یوسرن گفت: این کنگره به صورت وبینار در سطح بین المللی و با حضور پژوهشگران از ایران و کشورهای مختلف جهان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،حسین فرشیدی افزود: امروز دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با ارتباط ویدئو کنفرانسی آخرین دستاوردها و فعالیتهای پژوهشی خود را در حوزه های مختلف علمی به محققان داخلی و خارجی ارائه کرد.

وی بیان کرد: این کنگره به ریاست نیما رضایی، موسس و رئیس شبکه جهانی یوسرن و حضور محققان داخلی و خارجی آغاز بکار کرد و تا ۲۰ آبان ماه به صورت مجازی و حضوری ادامه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان،با اشاره به ماهیت شبکه یوسرن در دنیا گفت: یوسرن یک شبکه ارتباطی پژوهشی بین پژوهشگران جهان فراهم کرده است و این اتفاق مهم و ارزشمند توسط یک ایرانی رقم خورده است که توانسته تعداد زیادی از مراکز تحقیقاتی و پژوهشگران دنیا را به هم ارتباط دهد.

فرشیدی ابراز کرد: امسال فرصت بر این شد که دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در اجرای این کنگره مهم نقشی پررنگ داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه فرصت مناسبی است تا در این کنگره پژوهشگران ما به نتایج و فعالیتهای علمی خود بپردازند افزود: یکی از اقدامات بسیار خوب محققان هرمزگانی طی دو سال اخیر اقدامات پژوهشی بر روی دریا بوده است؛ لذا یکی از موضوعات قابل ارائه در این کنگره با محوریت نقش دریا در سلامت و اقداماتی که تا کنون در این زمینه انجام شده است، می باشد.

فرشیدی تصریح کرد: فرصت بسیار خوبی است که در کنار مباحث علمی و قابلیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه به جاذبه های تاریخی و توریستی استان در سطح بین المللی اشاره کنیم.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم از این فرصت مهم در جهت ارتقاء علمی و پژوهشی محققان دانشگاه و شناساندن این استان و دانشگاه به دنیا استفاده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز