صورت گرفت؛

پروژه کاهش مصرف الکترود گرافیتی فولاد هرمزگان پروژه برتر بهره وری شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۲:۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۰۸۵۰۳۵
در هفتمین دوره همایش جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران، پروژه کاهش مصرف الکترود گرافیتی توسط فولاد هرمزگان به عنوان پروژه برتر در زمینه بهره وری در سال ۹۸ انتخاب شد و از سوی خداداد غریب پور معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایمیدرو، با اهداء لوح از فرزاد ارزانی مدیرعامل فولاد هرمزگان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،در هفتمین دوره همایش جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران، پروژه کاهش مصرف الکترود گرافیتی توسط فولاد هرمزگان به عنوان پروژه برتر در زمینه بهره وری در سال ۹۸ انتخاب شد و از سوی خداداد غریب پور معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایمیدرو، با اهداء لوح از فرزاد ارزانی مدیرعامل فولاد هرمزگان تقدیر به عمل آمد.

هفتمین همایش بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران در تاریخ ۱۸ آبان ۱۳۹۹ به منظور تقدیر از شرکتهای بهره ور بخش معدن و صنایع معدنی و همچنین معرفی پروژه های بهبود بهره وری برتر و با شعار بهره وری بنیان رقابت پذیری در اقتصاد مقاومتی به صورت  حضوری و ویدئو کنفرانس برگزار شد .

خداداد غریب پور در این مراسم گفت: به منظور افزایش سطح رقابت پذیری بین بنگاه ها، باید سطح بهره وری در مجموعه های معدن و صنایع معدنی ارتقاء یابد.

وی با بیان اینکه تحقیقات ما باید مبتنی بر نیازهای بهره وری سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه باشد، گفت: در این دوره شرکت های برگزیده، شرکت هایی بودند که در یک فرآیند زمانی 3 تا 4 ساله، موفق به دریافت تندیس شدند. این جریان، جریانی است که انتهای روشنی دارد چراکه فرآیندگونه و مبتنی بر آموزش است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: فرآیند ارزیابی های ایمیدرو، مبتنی بر بازخورد و اصلاح است.

وی با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان در جایزه بهره وری سالانه رشد داشته است، عنوان کرد: طبق آمار میزان رضایت شرکت ها از نحوه ارزیابی ها در این دوره، 86.6 درصد بوده است و به دنبال این هستیم که این میزان رضایت با رفع مشکلات به 100 درصد برسد.

به گفته غلامرضا ملاطاهری  دبیر جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی در فرآیند امسال که در آن

شرکتهای برتر از بین ۶۰ شرکت ثبت نام شده انتخاب و همچنین پروژه های برتر از بین ۷۹ پروژه ارسال شده به دبیرخانه انتخاب شده اند که بیش از ۱۲۰ ارزیاب با دبیرخانه جهت ارزیابی و انتخاب شرکت ها و پروژه های برتر همکاری داشته اند.

در این همایش از 25 شرکت بهره ور و 9 پروژه بهبود بهره وری، با حضور خداداد غریب پور رئیس هیات عامل ایمیدرو تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز